2ο MEAT PLACE TOUR 2016: Αθρόα συμμετοχή και σημαντικές παρουσίες στην 1η ημερίδα της Χαλκίδας

Δυναμικά ξεκίνησε το 2ο MEAT PLACE TOUR 2016. Η πρώτη ενημερωτική ημερίδα, που διεξήχθη την Τετάρτη 30 Μαρτίου, στη Χαλκίδα είχε μεγάλη προσέλευση επαγγελματιών που ενδιαφέρθηκαν να ενημερωθούν για όλες τις εξελίξεις που αφορούν στον κλάδο του κρέατος αλλά και ευρύτερα της μαζικής εστίασης.

Πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας και απέσπασε θετικά σχόλια από τους συμμετέχοντες τόσο για την οργάνωσή του όσο και για την προσέλευση.

Το κεντρικό θέμα της ημερίδας ήταν η Ελληνική αγορά κρέατος και οι νέες τάσεις που παρουσιάζονται στην παραγωγή, επεξεργασία, προώθηση και κατανάλωση.

Οι συμμετέχοντες ήταν επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του κρέατος, όπως σε κρεοπωλεία, εργαστήρια, επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, βιοτεχνίες, βιομηχανίες κ.α.

Η ημερίδα ήταν μια συνδιοργάνωση του περιοδικού MEAT PLACE και της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Στερεάς Ελλάδας, ενώ τελούσε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

Χαιρετισμό απεύθυναν ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής Στερεάς Ελλάδας κ. Γιώργος Κελαϊδίτης, ο οποίος πέραν του χαιρετισμού παρουσίασε τα νέα προγράμματα ΕΣΠΑ 2014-2020 και το ρόλο που διαδραματίζει η αγροδιατροφική σύμπραξη στον τομέα του κρέατος, καθώς και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών Κρεοπωλών και αντιπρόεδρος της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος κ. Σταύρος Πέρρος.

Επιγραμματικά τα θέματα που αναπτύχθηκαν και κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων ήταν μεταξύ άλλων η έρευνα για το κρέας και τα κρεοπωλεία που διεξήγαγε η εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview για λογαριασμό του περιοδικού MEAT PLACE, τα κρίσιμα νομοθετικά ζητήματα που απασχολούν τα κρεοπωλεία και τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, η νέα επιχειρηματική ιδέα MEAT & GRILL και ποιες είναι οι απαιτήσεις και οι όροι αδειοδότησής της, παρουσιάσεις νέων τεχνολογιών για τον εξοπλισμό των κρεοπωλείων, εργαστηρίων και επιχειρήσεων μαζικής εστίασης. Οι παρουσιάσεις αυτές έγιναν από τις εταιρείες – υποστηρικτές του MEAT PLACE TOUR και κατά τη διάρκειά τους προβλήθηκαν οι νέες προτάσεις για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των επιχειρήσεων.

Τα στελέχη της o.mind creatives και του περιοδικού MEAT PLACE ευχαριστούν τους συμμετέχοντες για την παρουσία τους καθώς και τους ομιλητές για τις ενδιαφέρουσες και διαφωτιστικές για τον κλάδο εισηγήσεις τους. Επίσης ευχαριστεί θερμά τους χορηγούς της 1ης ενημερωτικής ημερίδας, τις εταιρείες BIZERBA, Singular Logic, Multivac, BizTEC, Kasalias, Rational, Domestica, ΜΙΧΑΣ, ΛαΚρε ΑΕ, Topigs Norsvin για την υποστήριξή τους αλλά και τις ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις τους.

Ο επόμενος σταθμός του MEAT PLACE TOUR είναι η Πάτρα και η ενημερωτική ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 3 Απριλίου στο Επιμελητήριο Αχαΐας (Μιχαλακοπούλου 58, Πάτρα) στις 10.00 π.μ.

Αναλυτική παρουσίαση των ημερίδων της Χαλκίδας και της Πάτρας θα δημοσιευθεί στο τεύχος Απριλίου του MEAT PLACE.

Συνεχής ενημέρωση για το 2ο MEAT PLACE TOUR 2016 στο www.meatplace.gr

You might also like