Θερμά υποδέχτηκαν οι επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης το MEAT PLACE TOUR

Οι επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης επεφύλασσαν θερμή υποδοχή στο MEAT PLACE TOUR και στην 8η κατά σειρά ημερίδα που έλαβε χώρα στην αίθουσα συνεδριάσεων της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής. Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016 από το περιοδικό MEAT PLACE με την υποστήριξη της Σχολής και του Σωματείου Κρεοπωλών Ν. Θεσσαλονίκης, το διοικητικό συμβούλιο και τα μέλη του οποίου έδωσαν σύσσωμα το δυναμικό «παρών». Πιο συγκεκριμένα πάνω από 150 συμμετέχοντες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τις παρουσιάσεις και αξίζει να σημειωθεί ότι η συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στη στρογγυλή τράπεζα εξακολούθησε και μετά το πέρας της ημερίδας και κράτησε μέχρι τις 11.00 μ.μ.

Παρόντες στην ημερίδα ήταν επαγγελματίες από όλους του τομείς του κρέατος, ακαδημαϊκοί, έμποροι, αντιπρόσωποι, συνδικαλιστικοί φορείς, κρεοπώλες, βιοτέχνες, παραγωγοί, κτηνοτρόφοι κ.α. που είχαν την ευκαιρία να τοποθετηθούν για τα τεκταινόμενα του κλάδου αλλά και να θέσουν τις απορίες και τα ερωτήματά τους.

Τη Σχολή εκπροσώπησε ο Δρ. Ευάγγελος Βέργος, Διευθυντής του τμήματος Δια Βίου Μάθησης της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και καθηγητής του Κολεγίου Περρωτής.

Την έναρξη της ημερίδας έκανε ο κ. Θεόδωρος Δημητριάδης, Managing Director o.mind creatives και εκδότης του περιοδικού MEAT PLACE, ο οποίος καλωσόρισε τους παρευρισκομένους και τους ευχαρίστησε για τη θερμή ανταπόκρισή τους στο κάλεσμα συμμετοχής και για τη μαζική παρουσία τους.

Ακολούθως ο marketing director της o.mind creatives κ. Αντώνης Μοσχονίδης, παρουσίασε όλες τις πληροφορίες για τη διοργάνωση της 5ης έκθεσης MEAT DAYS που θα λάβει χώρα από τις 30 Σεπτεμβρίου έως και τις 2 Οκτωβρίου στο Metropolitan Expo. Κάλεσε δε όλους τους παρευρισκομένους να δώσουν και φέτος το δυναμικό «παρών» στη μοναδική έκθεση του κλάδου, που στηρίζει και προβάλλει με τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο τον επαγγελματία και τα προϊόντα του.

Εν συνεχεία ξεκίνησε το 1ο μέρος της ημερίδας, στο οποίο παρουσιάστηκαν οι νέες επιχειρηματικές τάσεις καθώς και οι καινοτόμες τεχνολογίες για τον εξοπλισμό κρεοπωλείων, εργαστηρίων και επιχειρήσεων μαζικής εστίασης.

Πρώτος ανέβηκε στο βήμα ο πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Ν. Θεσσαλονίκης κ. Δημήτρης Γκαρμπούνης, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα «Κρέας και Marketing» (η ομιλία του θα δημοσιευθεί στο τεύχος Ιουλίου- Αυγούστου Τ.69 που θα κυκλοφορήσει σύντομα). Ακολούθως ο κ. Νίκος Κασαλιάς, κτηνίατρος – μικροβιολόγος, εκπαιδευτής επιθεωρητών ΕΦΕΤ & Συναρμόδιων Φορέων, παρουσίασε τη νέα επιχειρηματική ευκαιρία MEAT & GRILL που αφορά στα κρεοπωλεία και στις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης. Αναφέρθηκε διεξοδικά στις απαιτήσεις και τους όρους αδειοδότησης και εξήγησε πώς μπορεί να τεθεί σε λειτουργία μια τέτοιου είδους επιχείρηση.

Ο κ. Αχιλλέας Βασιλόπουλος, Account Manager, Channel Commercial Dept N.Greece της εταιρείας Singular Logic στην ομιλία του με τίτλο «Nice to… “Meat” you!» ανέπτυξε λεπτομερώς τις προτάσεις της εταιρείας για την οργάνωση και την αποτελεσματικότερη λειτουργία των επιχειρήσεων.

Για το ρόλο του κρεοπωλείου στη νέα εποχή μίλησε εν συνεχεία ο Διευθυντής Πωλήσεων Λιανικής της Bizerba Hellas κ. Σωτήρης Ράγκος και παρουσίασε όλες τις τελευταίες προτάσεις της εταιρείας για τον εξοπλισμό των επιχειρήσεων.

«Συσκευασία Κρέατος: Τεχνολογία & Εφαρμογές» ήταν ο τίτλος της ομιλίας του κ. Ντίνου Μάτσου, Διευθυντή Πωλήσεων της Multivac Hellas, ο οποίος ανέπτυξε όλες τις δυνατότητες συσκευασίας που έχουν πλέον τα κρεοπωλεία.

Για το κορυφαίο λογισμικό διαχείρισης κρέατος Odysseus ERP που δίνει λύση στην οργάνωση των επιχειρήσεων από την παραλαβή μέχρι την επεξεργασία & τη λιανική διάθεση μίλησε ο κ. Γιώργος Κακαβάς, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας BizTEC

Τέλος, το πολυμηχάνημα Rational, που έφερε την επανάσταση στη ζεστή γωνιά και στη θερμική επεξεργασία τροφίμων παρουσίασε ο Executive Chef κ. Αντώνης Πανουσιάδης.

Στρογγυλή τράπεζα

Στη στρογγυλή τράπεζα που ακολούθησε παρουσιάστηκαν η έρευνα αγοράς που διενεργήθηκε από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview για λογαριασμό του περιοδικού MEAT PLACE και είχε ως κεντρικό θέμα τα κρεοπωλεία και γενικό τίτλο: «Τι κρέας προτιμούν οι Έλληνες, από πού συνηθίζουν να το αγοράζουν και τι ζητούν από τον κρεοπώλη τους»; (Στοιχεία 2016). Αναπτύχθηκαν επίσης οι κρίσιμες ερωτήσεις για τις νομοθεσίες που απασχολούν τους επαγγελματίες του κλάδου και τέλος παρουσιάστηκαν πραγματικές εφαρμογές σύμπραξης στον τομέα του κρέατος.

Στη συζήτηση συμμετείχαν οι κ.κ. Ιωάννης Αμβροσιάδης, καθηγητής του τομέα Υγιεινής και Τεχνολογίας Τροφίμων της Κτηνιατρικής Σχολής Α.Π.Θ., Δημήτρης Βασιλειάδης, Διευθύνων Σύμβουλος εταιρείας Interview, Δημήτρης Γκαρμπούνης, πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Ν.  Θεσσαλονίκης και Νίκος Κασαλιάς, Κτηνίατρος – Μικροβιολόγος, Εκπαιδευτής Επιθεωρητών ΕΦΕΤ & Συναρμόδιων Φορέων. Συντονιστής της συζήτησης ήταν ο δημοσιογράφος κ. Δημήτρης Διαμαντίδης.

Η o.mind creatives και το περιοδικό MEAT PLACE ευχαριστούν θερμά όλους τους συμμετέχοντες για τη δυναμική παρουσία τους, τη διοίκηση της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής για την παραχώρηση του χώρου και για τη συνολική υποστήριξη καθώς και το διοικητικό συμβούλιο και τον πρόεδρο του Σωματείου Κρεοπωλών Ν. Θεσσαλονίκης κ. Γκαρμπούνη για την καθοριστική συμβολή τους στην επιτυχή διοργάνωση της ημερίδας.

Ευχαριστούν επίσης θερμά τους χορηγούς της ημερίδας καθώς και τους καθηγητές για τις πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες και τοποθετήσεις τους.

 

 

 

 

 

You might also like