Οι νικητές του 3ου διαγωνισμού Black Box

Δημιουργικότητα, φαντασία και ταλέντο είναι τα χαρακτηριστικά του 3ου διαγωνισμού κρεοπωλών Black Box, που διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία ενώπιον του εκθεσιακού κοινού της 5ης MEAT DAYS.

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 1 Οκτωβρίου στο πλαίσιο της έκθεσης και σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο και έκλεψε τις καλύτερες εντυπώσεις κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον των επισκεπτών, οι οποίοι παρακολούθησαν την όλη προσπάθεια των κρεοπωλών και με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού κλήθηκαν να ψηφίσουν το καλύτερο κρεατοσκεύασμα.

Η εκδήλωση ήταν μια συνδιοργάνωση του περιοδικού MEAT PLACE, της εταιρείας PROVIL και της μάρκας Γαλλικού κρέατος Bovillage. Επίσης προσέφερε προϊόντα για το διαγωνισμό – και συγκεκριμένα κουνέλια – η Φάρμα Τρομπέτας.

Ο διαγωνισμός, που είχε ως στόχο την ανάδειξη της δημιουργικότητας και της φαντασίας των επαγγελματιών του κλάδου, περιελάμβανε εκ μέρους κάθε διαγωνιζόμενου, την επιτόπου παρασκευή και παρουσίαση ενός κρεατοσκευάσματος, με υλικά που του δόθηκαν από την επιτροπή και βρίσκονταν κλειστά σε ένα μαύρο κουτί (Black Box).

Κάθε διαγωνιζόμενος έπρεπε να παρουσιάσει από μία δημιουργία στα δύο είδη κρέατος, που τους δόθηκαν και συγκεκριμένα μοσχαρίσια μπριζόλα Α/Ο και ολόκληρο κουνέλι. Επίσης τους δόθηκαν λαχανικά, καρυκεύματα αλλά και άλλα απαραίτητα υλικά που είχαν προεγκριθεί από την επιτροπή.

Τα κριτήρια αξιολόγησης ήταν τα εξής:

• Η δημιουργικότητα και η φαντασία

• Η οικονομική διαχείριση του κρέατος έτσι ώστε να επιτυγχάνεται ο στόχος που είναι η αύξηση της υπεραξίας του

• Η λαχταριστή εικόνα του κρεατοσκευάσματος και η αγοραστική του δύναμη

• Ο βαθμός δυσκολίας του παρασκευάσματος

Η ψηφοφορία

Το αποτέλεσμα καθόρισαν κατά 70% η κριτική επιτροπή που αποτελούντο από τους κ.κ. Luc Perez – Βραβευμένος Γάλλος εκπαιδευτής-κρεοπώλης, Αναστασία Μπάου, Διευθύντρια Σχολής Επαγγελμάτων Κρέατος Αθηνών, Χριστίνα Σούρρα, αρχισυντάκτρια του περιοδικού MEAT PLACE, Βασίλης Ντεληφιλιππίδης, Πρόεδρος της Ένωσης Κρεοπωλών Αθήνας «Οι Ταξιάρχες» και Νικόλαος Τσιόλτας, από τη Σχολή Επαγγελμάτων Κρέατος Θεσσαλονίκης.

Το κοινό που παρακολούθησε το διαγωνισμό καθόρισε με την ψήφο του κατά 30% το τελικό αποτέλεσμα του.

Να σημειωθεί ότι το συντονισμό όλης της διαδικασίας είχε ο κ. Γιώργος Βογιάννου, μέτοχος της PROVIL και υπεύθυνος υποκαταστήματος Ν.Ελλάδος.

Δώδεκα δημιουργικοί κρεοπώλες

Δώδεκα ήταν συνολικά οι κρεοπώλες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό. Τρεις από αυτούς συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία αλλά όλοι οι συμμετέχοντες επαινέθηκαν για τις δημιουργίες τους και ξεχώρισαν για το ταλέντο και την πρωτοτυπία τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι διαγωνιζόμενοι ήταν νέοι άνθρωποι γεγονός που αποδεικνύει την αγάπη και το μεράκι της νέας γενιάς κρεοπωλών για τη δουλειά τους και την περαιτέρω εξέλιξη του επαγγέλματός τους.

Οι τρεις πρώτοι στη γενική κατάταξη είναι οι εξής:

1ος σε ψήφους – Χρυσή διάκριση: Φραγκίσκος Ρούσσος

2ος σε ψήφους – Αργυρή διάκριση: Γιάννης Χατζηγρηγορίου

3ος σε ψήφους – Χάλκινη διάκριση: Θεόδωρος Ρούσσος

Και ακολουθούν:

4ος: Νάσος Λαγός

5ος: Αντώνης Καραμαλέγκος

6ος: Θανάσης Καφρίτσας

6ος: Δημήτρης Χατζημιχάλης

(ισοψηφία)

7ος: Ζήσης Μποντιάς

7ος: Κωνσταντίνος Αλιπραντής

(ισοψηφία)

8ος: Κωνσταντίνος Σαραγούδας

9ος: Κωνσταντίνος Μυλωνάς

10ος: Πελοπίδας Γαλανάκης

Ψήφος κοινού (με αλφαβητική σειρά)

Ζήσης Μποντιάς, Θεόδωρος Ρούσσος, Φραγκίσκος Ρούσσος

Αγοραστική δύναμη (με αλφαβητική σειρά)

Αντώνης Καραμαλέγκος, Θανάσης Καφρίτσας, Γιάννης Χατζηγρηγορίου

Δημιουργικότητα και φαντασία (με αλφαβητική σειρά)

Αντώνης Καραμαλέγκος, Ζήσης Μποντιάς, Δημήτρης Χατζημιχάλης

Βαθμός δυσκολίας παρασκευάσματος (με αλφαβητική σειρά)

Αντώνης Καραμαλέγκος, Νάσος Λαγός, Κωνσταντίνος Μυλωνάς

Οικονομική διαχείρισης κρέατος (με αλφαβητική σειρά)

Κωνσταντίνος Αλιπραντής, Πελοπίδας Γαλανάκης, Κωνσταντίνος Σαραγούδας

Το περιοδικό για την αγορά κρέατος MEAT PLACE συγχαίρει όλους τους διαγωνιζόμενους για τις αξιόλογες δημιουργίες τους και τους εύχονται να συνεχίσουν έτσι δυναμικά να αναδεικνύουν μέσω του ταλέντου τους τις επιχειρήσεις τους.

Τέλος, να σημειωθεί ότι όλοι οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν την επιχείρησή τους και τις κρεατοδημιουργίες τους σταδιακά στα επόμενα τεύχη του περιοδικού.

Πλούσιο φωτογραφικό υλικό από το διαγωνισμό θα δημοσιευθεί στο τεύχος Οκτωβρίου (Ν.71) του MEAT PLACE.

You might also like