Μια σημαντική εκδήλωση για την επανένταξη του αιγοπρόβειου κρέατος στο καθημερινό μας τραπέζι

Μια σημαντική προωθητική εσπερίδα για την ανάδειξη του αιγοπρόβειου κρέατος και της διατροφικής του αξίας πραγματοποιήθηκε στις 21 Φεβρουαρίου από το Πρόγραμμα Meet the Lamb και την Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρέατος (ΕΔΟΚ). Την προώθηση της καμπάνιας έχει αναλάβει η Sopexa Hellas. Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και σε αυτή συμμετείχε πλήθος κόσμου από όλο το φάσμα του κλάδου κρέατος, όπως εκπρόσωποι των παραγωγών, του χονδρικού εμπορίου, εκπρόσωποι των κρεοπωλών και της μεταποίησης. Στην εσπερίδα έδωσαν επίσης το παρόν εκπρόσωποι των Σχολών Κρεοπωλών, του κλάδου της Εστίασης, του Τουρισμού, Κτηνίατροι, Ζωοτέχνες, Διατροφολόγοι, εκπρόσωποι Ενώσεων Καταναλωτών, εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι του χώρου των Τροφίμων αλλά και του Γαστρονομικού Τύπου.

Τα θέματα που αναπτύχθηκαν ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος της κρεοπαραγωγικής προβατοτροφίας, η κατανάλωση του πρόβειου κρέατος ως μια νέα τάση, το πρόβειο κρέας στην ελληνική αγορά και ο σπουδαίος ρόλος των επαγγελματιών. Παρουσιάστηκε επίσης ο Οδηγός Κοπής Πρόβειου κρέατος που αποτελεί σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια επανένταξης αυτού του είδους κρέατος στο καθημερινό μας τραπέζι.

Αναλυτικό ρεπορτάζ θα δημοσιευθεί στο τεύχος 84 του MEAT PLACE.

You might also like