Με νέο λογότυπο και µήνυµα η µάρκα Bovillage γιορτάζει τα 10 χρόνια επιτυχημένης πορείας της στην Ελλάδα

Με αφορµή τα 10 χρόνια από τη δηµιουργία και τη δραστηριοποίησή της στην Ελλάδα, η µάρκα Bovillage παρουσιάζει την ανανεωµένη της εικαστική ταυτότητα. Με κεντρικό µήνυµα «υπογραφή ποιότητας» και λογότυπο που παραπέµπει έντονα σε σφραγίδα εγγύησης, η Bovillage επιβεβαιώνει την ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, µε σεβασµό στις εγγενείς αξίες που αποτέλεσαν και έµπνευση για τη δηµιουργία της.

Η Bovillage θα παρουσιάσει το Μάρτιο στην Αθήνα εκτός από τη νέα εικαστική της προσέγγιση, τα νέα εργαλεία επικοινωνίας καθώς και ένα πλούσιο πρόγραµµα δράσεων από τους εκπροσώπους της Γαλλικής ∆ιεπαγγελµατικής αλλά και των εταιρειών µελών της. Στις δράσεις περιλαμβάνονται κοπές και γευσιγνωσίες από εξειδικευµένη οµάδα chefs και artisans κρεοπωλών από τη Γαλλία, ενώ προβλέπονται και σεµινάρια παρουσίασης κοπών για µαθητές σχολών κρεοπωλών.

Να σηµειωθεί επίσης ότι η ετήσια καθιερωµένη εκδήλωση της Bovillage θα αποτελέσει αφορµή για τον εορτασµό της 10ετίας και θα πραγµατοποιηθεί την Κυριακή 17 Μαρτίου.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε µε την κα Ροµίνα Τζαρέλλα,

Τηλ.: 210 6891624

E mail: [email protected]

You might also like