Το MEAT PLACE ετοιμάζεται για τη Φρανκφούρτη και τη διεθνή έκθεση IFFA

Με ειδική αγγλική έκδοση θα παρουσιάσει τις ελληνικές εταιρείες σε διεθνές επίπεδο

Μια μοναδική ευκαιρία να παρουσιαστεί η ελληνική αγορά κρέατος, οι ελληνικές επιχειρήσεις και οι παραγωγοί, τα προϊόντα και οι προτάσεις τους σε παγκόσμιο επίπεδο δίνεται μέσω του περιοδικού MEAT PLACE.

Η εκδοτική εταιρεία o.mind creatives και το περιοδικό της θα συμμετέχουν ως εκθέτες στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση επαγγελματικού εξοπλισμού επεξεργασίας, συσκευασίας κρέατος και παραγωγής αλλαντικών, δικτύων διανομής και γκουρμέ προϊόντων, στην IFFA 2019.

Αποτελεί το σημαντικότερο εκθεσιακό γεγονός διεθνώς και δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτό η ελληνική αγορά κρέατος με το περιοδικό της.

Από τις 4 έως και τις 9 Μαΐου 2019 το MEAT PLACE και τα στελέχη του θα παρουσιάσουν στο Stand GAL.0 A17 την ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα στην Ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά κρέατος,  δημιουργώντας νέες ευκαιρίες συνεργασίας μεταξύ των Ευρωπαίων και Ελλήνων κατασκευαστών εξοπλισμού και εμπόρων κρέατος αλλά και προωθώντας την ελληνική, εξειδικευμένη και μοναδική στο είδος της έκθεση, τη MEAT & GRILL DAYS, που θα λάβει χώρα στο Metropolitan Expo το Νοέμβριο του 2020 και τη διοργανώνει η o.mind creatives.

Το περιοδικό θα συμμετέχει στην IFFA με ειδική, ξενόγλωσση έκδοση (τεύχος 92 / αγγλικά – ελληνικά) μέσω της οποίας θα προωθήσει και θα προβάλει με τον καλύτερο τρόπο όλες τις ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του κρέατος και της επεξεργασίας του.

Στην έκδοση αυτή θα παρουσιαστούν όλες οι νέες προτάσεις των εταιρειών και των παραγωγών.

Πιο συγκεκριμένα η θεματολογία της θα είναι εστιασμένη στην παρουσίαση των Ελλήνων κατασκευαστών μηχανημάτων επεξεργασίας κρέατος, στα πρόσθετα & μπαχαρικά που προορίζονται για τη βιομηχανία κρέατος & την αλλαντοποιία καθώς και στον ελληνικό μαύρο χοίρο. Αυτά θα είναι τα τρία κεντρικά, θεματικά αφιερώματα του τεύχους 92 και την ύλη του θα συμπληρώνουν συνεντεύξεις, μελέτες και έρευνες που αφορούν στην ελληνική αγορά κρέατος και μέσω αυτών θα δοθεί μια σημαντική εικόνα της εγχώριας παραγωγής στις αντίστοιχες ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές που θα συμμετέχουν στην έκθεση. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη έχουν κατοχυρώσει τη συμμετοχή τους στην IFFA πάνω από 1.000 εκθέτες από τουλάχιστον 50 χώρες του κόσμου.

Η IFFA πραγματοποιείται κάθε 3 χρόνια και παρουσιάζει μια ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών: Εξοπλισμός κρεοπωλείων, σφαγείων και εργαστηρίων, μηχανήματα επεξεργασίας κρέατος και τροφίμων, μηχανήματα συσκευασίας και ετικετοποίησης, βοηθήματα & υλικά κοπής, εγκαταστάσεις καπνίσματος, εγκαταστάσεις συντήρησης, είδη catering, ενδύματα εργασίας, εξοπλισμός αποθήκευσης, μεταφορικά οχήματα, μηχανήματα ζύγισης, προώθηση πωλήσεων, συντηρητικά, συστατικά τροφίμων, συστήματα μεταφοράς εγκαταστάσεων, φούρνοι ψησίματος κ.α.

Ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους παραπάνω τομείς θα έχουν τη μοναδική δυνατότητα να προβληθούν στο ευρύ εκθεσιακό κοινό της IFFA μέσω του MEAT PLACE που θα εκπροσωπήσει την ελληνική επιχειρηματική δράση στο εξωτερικό.

Μη χάσετε την ευκαιρία να κοινοποιήσετε το έργο, τις δράσεις και τα προϊόντα σας μέσω της ειδικής έκδοσης που θα δημιουργηθεί αποκλειστικά με γνώμονα την ευρεία προβολή των ελληνικών επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα στελέχη της o.mind creatives και του περιοδικού MEAT PLACE θα σας υποδεχτούν στο εκθεσιακό της Stand GAL.0 A17 από τις 4 έως και τις 9 Μαΐου 2019!

Για να εξασφαλίσετε μια θέση και να προβληθείτε στην ειδική έκδοση του τεύχους 92 του MEATPLACE που θα διανεμηθεί στην IFFA 2019:

Τηλ. 210 9010040, E mail: info@meatplace.gr , info@omind.gr

You might also like