Με επιτυχία έδωσε το παρόν το MEAT PLACE στη διεθνή έκθεση IFFA 2019

Με μεγάλη επιτυχία έκλεισε τις πύλες της η διεθνής έκθεση IFFA. Μεγάλη επισκεψιμότητα, εντυπωσιακά περίπτερα και εξαιρετική ατμόσφαιρα ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της φετινής διοργάνωσης.

Για πρώτη φορά η εκδοτική και εκθεσιακή εταιρεία o.mind Creatives με τα περιοδικά της MEAT PLACE και The GRILL magazine, συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση IFFA που πραγματοποιείται κάθε τρία χρόνια στο εκθεσιακό κέντρο της Φρανκφούρτης.

Από τις 4 έως τις 9 Μαΐου 2019 το περιοδικό MEAT PLACE συμμετείχε στη διεθνή έκθεση IFFA 2019 με το δικό του περίπτερο (Galleria 0 Stand A17). Σε αυτό, το MEAT PLACE έδωσε το παρών παρουσιάζοντας την ειδική δίγλωσση έκδοση του, η οποία και διανεμήθηκε σε πάνω από 2.000 εκθέτες και επισκέπτες.
Η σκυτάλη δόθηκε στην διοργάνωση της έκθεσης «ΜΕΑΤ & GRILL DAYS», που θα πραγματοποιηθεί στις 7-8-9 Νοεμβρίου του 2020, στο Metropolitan Expo στην Αθήνα.

 

 

Με την πρωτοβουλία της αυτή, η o.mind Creatives επιδίωξε να φέρει σε επαφή το ευρωπαϊκό και διεθνές κοινό με την ελληνική αγορά κρέατος και τις εταιρείες που εμπλέκονται με αυτήν.

Μια διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά που ιδιαίτερα μετά και την έξοδο της ελληνικής οικονομίας από την πρόσφατη οικονομική κρίση, καθώς και την διαρκώς αυξητική τάση του τουρισμού που καταγράφεται την τελευταία τουλάχιστον 5ετία στην Ελλάδα, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για τους επιχειρηματίες -Έλληνες και ξένους- που εμπλέκονται με τον συγκεκριμένο κλάδο, να εξετάσουν μέσα από το αξιόπιστο κανάλι των MEAT PLACE και The GRILL magazine, τις δυνατότητες δραστηριοποίησης τους στην ελληνική αγορά κρέατος και την εστίαση.

Εμπορικές και επιχειρηματικές συνεργασίες, είτε με αυτόνομη κάθοδο στην ελληνική αγορά, είτε μέσω συνεργασιών, μετά την IFFA 2019 θα βρουν τη φυσική συνέχεια τους με την συμμετοχή τους στην έκθεση «ΜΕΑΤ & GRILL DAYS» το 2020.

 

You might also like