Η νέα εταιρική ταυτότητα της Kerkini Farm στη MEAT DAYS 2013

Το νέο λογότυπο και τις νέες συσκευασίες των προϊόντων της θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στους επαγγελματίες του κλάδου η Kerkini Farm στην έκθεση MEAT DAYS 2013. Όπως επισημαίνει ο ιδιοκτήτης της εταιρείας κ. Βασίλης Παπαδόπουλος στο περιοδικό MEAT PLACE, η νέα εταιρική ταυτότητα αναδεικνύει την κάθετη μονάδα, από την παραγωγή των κρεάτων της φάρμας έως την τελική κατάληξη τους στο πιάτο του καταναλωτή.

Η Kerkini Farm σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυο πωλήσεων της σε περισσότερα σημεία σε ολόκληρη την Ελλάδα και το εξωτερικό, έτσι ώστε να γνωρίσει το ευρύ κοινό την διατροφική αξία του βουβαλίσιου κρέατος. Οι εξαγωγικές δραστηριότητες της Kerkini Farm αναπτύσσονται αυτή τη στιγμή σε μόνιμη βάση στην Ολλανδία, στην Βουλγαρία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπου τα προϊόντα της έχουν αποκτήσει πιστούς καταναλωτές.

«Πιστεύουμε ότι μέσα από την έκθεση θα προβάλουμε τα προϊόντα μας σε ένα μεγαλύτερο κοινό, που γνωρίζοντας την αγορά του κρέατος θα μπορέσει να διακρίνει την υψηλή ποιότητα τους. Τέλος, στόχος μας είναι να κάνουμε τις επαφές εκείνες που θα μας βοηθήσουν να αναπτύξουμε το δίκτυο των πωλήσεων μας σε Ελλάδα και εξωτερικό» επισημαίνει ο κ. Παπαδόπουλος.

You might also like