Η πρώτη ατομική ελληνική συμμετοχή στο διεθνές «Butcher Wars»!

Ο διαγωνισμός «Butcher Wars» ξεκίνησε ως σύλληψη το 2015 από κάποιους που προετοιμαζόντουσαν για τους προκριματικούς αγώνες ανάδειξης των εθνικών ομάδων, προκειμένου να συμμετάσχουν στους παγκόσμιους αγώνες «World Butchers’ Challenge». Τότε κατάλαβαν ότι υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από ένα ευρύτερο κοινό για τους διαγωνισμούς αυτούς.

Με την επικοινωνία και τις συνεννοήσεις να πραγματοποιούνται κυρίως μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), ήταν εύκολο για συμμετέχοντες και διοργανωτές να καταγράψουν άμεσα το γενικότερο ενδιαφέρον του κόσμου που εκδηλωνόταν για τις συγκεκριμένες διαδικασίες-διαγωνισμούς. Είναι άλλωστε και το προσφορότερο μέσο για να διαφημιστούν σε αυτό οι επαγγελματίες του κλάδου μέσω της προβολής των ενεργειών τους.

 

 

Οριοθετήθηκε λοιπόν, από αυτούς τους ανθρώπους το πλαίσιο του διαγωνισμού εντάσσοντας τον στο φεστιβάλ «Meatstock». Ένα φεστιβάλ για το επαγγελματικό BBQ, με smokers, με αργά ψησίματα και πολλές άλλες καινοτόμες τεχνικές ψησίματος. Εντάσσοντας λοιπόν, σε αυτό το «Butcher Wars», όπως επίσης και σεμινάρια τεχνικών κοπής οι παίκτες/διαγωνιζόμενοι άρχισαν να αυξάνονται από διοργάνωση σε διοργάνωση.

Τρεις είναι οι βασικές διοργανώσεις («Meatstock» και «Butcher Wars» μέσα σ’ αυτό) που πραγματοποιούνται όλες μέχρι στιγμής στην Ωκεανία (Αυστραλία – Νέα Ζηλανδία): Στο Όκλαντ (15-16 Φεβρουαρίου), στη Μελβούρνη (14-15 Μάρτιου) και στο Σίδνεϋ (1-3 Μαΐου), με τον  πρώτο διαγωνισμό να πραγματοποιείται το 2017.

Οι διοργανωτές του «Butcher Wars» παρακολουθούν τις δράσεις των υποψηφίων διαδικτυακά και κρίνοντας τις επιδόσεις τους σε αυτές, τους προσκαλούν στη συνέχεια να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό. Αυτό συνέβη και με τον κ. Γιάννη Χατζηγρηγορίου, 2η γενιά κρεοπώλη στη Λέρο και πρόεδρο της Λέσχης Ελλήνων Κρεοτεχνών, όταν το 2018 τον κάλεσαν να συμμετέχει εκπροσωπώντας την Ελλάδα στον φετινό διαγωνισμό στη Μελβούρνη.

Οπότε και ξεκίνησε την προετοιμασία του μακρινού αυτού ταξιδιού, με κατάληξη τον προσεχή Μάρτιο την Αυστραλία, αναζητώντας χορηγούς που θα καλύψουν οικονομικά τόσο το αυξημένο κόστος συμμετοχής, όσο και προετοιμασίας για το διαγωνισμό.

 

 

Έξοδα μετακίνησης, απόκτησης και αποστολής του εξοπλισμού, υλικών προβολής, πρώτων υλών (μόνο το κρέας κι ένας πάγκος 1,20 μέτρα x 60 εκατοστά παρέχεται στους διαγωνιζόμενους), είναι κόστη που επιβαρύνουν τους διαγωνιζόμενους. Σε αυτά θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το κόστος των πρώτων υλών (κρέας, μπαχαρικά) που θα χρειαστούν για την προετοιμασία έως τον διαγωνισμό. Την προπόνηση δηλαδή.

Μια απαιτητική διαδικασία, αφού ο χρόνος των διαγωνιζομένων είναι μόλις… μισή ώρα! Στο χρόνο αυτό θα πρέπει ο κάθε διαγωνιζόμενος να διαχειριστεί μισό αρνί των περίπου είκοσι κιλών και ένα κομμάτι μπριζόλας (πανσέτα) χοιρινό των 15 με 17 κιλών. Κι όλα αυτά με πλήρη τήρηση των κανόνων υγιεινής (καθαρισμός πάγκου, αποστείρωση μαχαιριών κτλ.), μαρινάρισμα, παρασκευή και παρουσίαση του τελικού προϊόντος. Άρα είναι μια μάχη με το χρόνο που προϋποθέτει τη σκληρή προπόνηση με χρονόμετρο, ώστε όλες οι κινήσεις/ενέργειες του διαγωνιζομένου να αποκτούν χαρακτηριστικά χορογραφίας!

Χαρακτηριστικά που προσδίδουν στο διαγωνισμό αυτό πολύ μεγάλο κύρος και κατ’ επέκταση στην συμμετοχή του Έλληνα διαγωνιζόμενου τα εύσημα μιας πολύ μεγάλης διάκρισης.

You might also like