Έντονο ενδιαφέρον για τα Meat Days από τη Σόφια

Η συμμετοχή της εταιρείας o.mind Creatives για δεύτερη χρονιά στην έκθεση Meatmania στη Σόφια, στις 7-10 Νοεμβρίου, εγκαινίασε την προώθηση της έκθεσης Meat Days 2013 στο εξωτερικό.

Με ειδική αγγλόφωνη έκδοση του περιοδικού Meat Place και την παρουσία με εκθεσιακό περίπτερο συγκέντρωσε το ενδιαφέρον πολλών επισκεπτών και εκθετών στη γειτονική χώρα.

Η εταιρεία o.mind Creatives σχεδιάζει αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες για την Τουρκία και τη Γερμανία.

You might also like