Η Τρίπολη υποδέχτηκε το 2° Meat Place Tour
Υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου και τη συνεργασία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας.
Σημαντικά ονόματα επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στην Πελοπόννησο συμμετείχαν στη δεύτερη εκπαιδευτική ημερίδα που διοργάνωσε η εταιρεία o.mind Creatives και το περιοδικό της Meat Place σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Αρκαδίας και με την αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου στις 17 Φεβρουαρίου στο Αποστολοπούλειο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Τρίπολης.
Το σεμινάριο παρακολούθησαν και αρκετοί τοπικοί φορείς καθώς και εκπρόσωποι από τα Σωματεία Κρεοπωλών όλων των νομών. Παρόντες στην ενδιαφέρουσα ημερίδα ήταν και μέλη των Διευθύνσεων Κτηνιατρικής από όλη την Πελοπόννησο. Με αμείωτο ενδιαφέρον παρακολούθησαν επίσης την παρουσίαση και πολλοί κρεοπώλες της Αρκαδίας αλλά και των όμορων νομών.
Τους παρευρισκόμενους καλωσόρισε εκ μέρους του περιοδικού Meat Place ο εκδότης του κ. Θεόδωρος Δημητριάδης.
Με την παρουσία τους τίμησαν επίσης την ημερίδα οι κ.κ. Ανδρέας Σύριος, αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Σμυρνιώτης, δήμαρχος του Δήμου Τρίπολης και Σταύρος Κουκάκης, αντιδήμαρχος, Γιάννης Μαλλιόπουλος, πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Νομού Ηλείας και Παναγιώτης Ανούσος, πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Νομού Λακωνίας.
Νέα δεδομένα
Η θεματολογία της ημερίδας ήταν εστιασμένη στις νέες Αγορανομικές και Υγειονομικές Διατάξεις καθώς και στο Νέο Κώδικα Τροφίμων και Ποτών που θέτουν νέα δεδομένα και φέρνουν αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των κρεοπωλείων.
Πιο αναλυτικά ο καθηγητής κτηνιατρικής Α.Π.Θ. κ. Ιωάννης Αμβροσιάδης ανέπτυξε το θέμα «Οι απαιτήσεις του νέου Κώδικα Τροφίμων για τα κρεοπωλεία και τις βιομηχανίες» και ο κ. Νίκος Κασαλιάς, κτηνίατρος-μικροβιολόγος, διευθυντής ΣΠΑΚΒΕ μίλησε για τις νέες Υγειονομικές και Αγορανομικές Διατάξεις για τα κρεοπωλεία. Επίσης στο δεύτερο μέρος της ημερίδας ο κ. Κασαλιάς και με την ιδιότητα του ως ιδιοκτήτη των εταιρειών SCG και FTS παρουσίασε το θέμα «Ελεγχόμενη ποιοτική διαδρομή Ελληνικού κρέατος. Ένα πρότυπο το οποίο ενώνει τον πρωτογενή τομέα με το πιάτο του καταναλωτή»
Και οι δύο ομιλητές μετά το πέρας των παρουσιάσεων τους απάντησαν στα ερωτήματα που τους έθεσε το κοινό και έγινε μια ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική συζήτηση.
Καινοτομίες
Στο δεύτερο μέρος της ημερίδας αναπτύχθηκε από τον κ. Σωτήρη Ράγκο, Υπεύθυνο Πωλήσεων της εταιρείας Bizerba Hellas το θέμα «Νέες τεχνολογίες και καινοτομία, το όπλο σας στην κρίση» κατά τη διάρκεια του οποίου παρουσιάστηκαν στο κοινό όλες οι νέες προτάσεις που προτείνει η εταιρεία για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των σύγχρονων παραδοσιακών κρεοπωλείων.
Βραβεύσεις
Στο πλαίσιο της ημερίδας απονεμήθηκαν βραβεία ποιότητας στις εταιρείες Αλλαντικά Στάθης, BIOGRECO ΑΕ και Τσικάκης – Γιαννόπουλος ΑΕ που δραστηριοποιούνται στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, και οι οποίες συμμετείχαν στην «1η Οργανοληπτική Αξιολόγηση Ελληνικών Προϊόντων με Βάση το Κρέας και Ελληνικών Κρεατοσκευασμάτων» που πραγματοποιήθηκε στις 29 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο της 1ης έκθεσης Meat Days 2012.
Χορηγοί
Αξίζει να αναφερθεί ότι η δεύτερη ημερίδα πραγματοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία και υποστήριξη των εταιρειών Mercedes Benz Ελλάς, Φραγκούλης, Bizerba, Ktisissol, SCG, FTS και Biztec τις οποίες το περιοδικό Meat Place και οι διοργανωτές του Meat Place Tour ευχαριστούν θερμά για την στήριξή τους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ απεύθυναν επίσης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, στο Επιμελητήριο Αρκαδίας και σε όλους όσοι ταξίδεψαν από όλα τα μέρη της Πελοποννήσου για να παρακολουθήσουν την ημερίδα.
Να σημειωθεί τέλος ότι η παρακολούθηση της ήταν δωρεάν για όλους τους επαγγελματίες του χώρου.
Η επόμενη διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί στις 10 Μαρτίου στο πλαίσιο της έκθεσης Detrop, όπου η εταιρεία o.mind Creatives και το περιοδικό Meat Place θα συμμετέχει ως εκθέτης.