Έρευνα αγοράς MEAT PLACE: Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με το κρέας

Εμπιστοσύνη στον κρεοπώλη της γειτονιάς τους, στο δικό τους άνθρωπο, δείχνουν οι καταναλωτές με βάση τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα της εταιρείας δημοσκοπήσεων Interview, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του περιοδικού MEAT PLACE. Η έρευνα παρουσιάστηκε σε όλες τις πόλεις του 2ου MEAT PLACE TOUR και αποτέλεσε αφορμή για συζήτηση σε όλες τις ημερίδες.

Διενεργήθηκε σε δείγμα 705 ατόμων, πανελλαδικά και καταγράφηκαν όλες σχεδόν οι καταναλωτικές συνήθειες του Έλληνα σήμερα, σχετικά με το κρέας.

Επιγραμματικά αναφέρουμε ότι κυρίαρχος στην αγορά κρέατος είναι ο κρεοπώλης της γειτονιάς παρά τον έντονο ανταγωνισμό που αντιμετωπίζει από τα μεγάλα μάρκετ. Αντιστέκεται και αντέχει γιατί έχει κατορθώσει να κρατήσει την ποιότητα αλλά και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Στο τεύχος Ιουλίου – Αυγούστου του MEAT PLACE που κυκλοφορεί σύντομα θα παρουσιαστούν αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας με σχολιασμό από τον κ. Δημήτρη Βασιλειάδη, διευθύνοντα συμβούλου της Interview και τον κ. Νίκο Κασαλιά, κτηνίατρο – μικροβιολόγο, εκπαιδευτή επιθεωρητών ΕΦΕΤ & Συναρμόδιων Φορέων.

You might also like