Δυναμικά ολοκληρώθηκε η καμπάνια α΄έτους του προγράμματος Meet The Lamb

Με δύο δυναμικές εκδηλώσεις στην Αθήνα και τη Μαδρίτη ολοκληρώθηκε δυναμικά το πρώτο έτος της καμπάνιας του Προγράμματος Meet the Lamb. Στις 21/2 στο ΚΙΠΣΝ και στις 23/2 στο ελληνικό εστιατόριο Milos στη Μαδρίτη, οι 2 εκδηλώσεις συγκέντρωσαν πλήθος επαγγελματιών του κλάδου και εκπροσώπων του Γαστρονομικού και κλαδικού Τύπου, καταδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο το ενδιαφέρον των κοινών-στόχος για την εθνική διάσταση του Προγράμματος και των δράσεών του.

Από τις 1/3/17 που ξεκίνησε, το Α’έτος της καμπάνιας περιλάμβανε πλήθος δράσεων προς τους Επαγγελματίες του κλάδου του κρέατος σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία. Το Πρόγραμμα ξεδίπλωσε ένα πλούσιο πλέγμα δράσεων, από τη δημιουργία οπτικής ταυτότητας με το χαρακτηριστικό λογότυπο με τον γαλανόλευκο ακροκέραμο και το μαίανδρο έως τη δημιουργία του Πρότυπου Νέου Οδηγού Κοπής για την αξιοποίηση και την ανάδειξη του πρόβειου κρέατος.

Αξίζει επίσης να αναφερθούμε στην ιστοσελίδα του Προγράμματος www.meetthelamb.eu, τις τρίγλωσσες σελίδες στο Facebook με τακτική ενημέρωση για όλες τις δράσεις, το ομώνυμο κανάλι στο YouTube, αλλά και τα εκπαιδευτικά σεμινάρια προς τους νέους κρεοπώλες και μάγειρες, σε συνεργασία με εξειδικευμένους εισηγητές και επιλεγμένες σχολές.

Στην ελληνική αγορά το Πρόγραμμα απευθύνεται πλέον και στους καταναλωτές, με εκπομπές μαγειρικής, γευσιγνωσίες σε συνεργασία με επιλεγμένα κρεοπωλεία, φεστιβάλ για το πρόβειο κρέας και πολλές άλλες δράσεις που στόχο έχουν την εξοικείωση του καταναλωτικού κοινού με το πρόβειο κρέας και την επαναφορά του στην καθημερινότητα και το καταναλωτικό τραπέζι.

Ιδιαίτερα επιτυχημένη και η εκδήλωση στην Ισπανία

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η εκδήλωση που πραγματοποίησε η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρέατος της Ελλάδας (ΕΔΟΚ) στη Μαδρίτη για επαγγελματίες του κλάδου του κρέατος και εκπροσώπους του κλαδικού και γαστρονομικού Τύπου, την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018.

Η εκδήλωση, υπό τη μορφή δείπνου με την αιγίδα της πρεσβείας της Ελλάδας στη Μαδρίτη, υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων του 3ετούς συγχρηματοδοτούμενου Προγράμματος Meet the Lamb του καν.1144 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που στοχεύει στην προβολή και προώθηση του πρόβειου κρέατος σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία, θέτοντας τις προϋποθέσεις και το πλαίσιο για την ανάκαμψη της κατανάλωσης και την επανένταξη του πρόβειου κρέατος στο καταναλωτικό τραπέζι.

Πλήθος επαγγελματιών και δημοσιογράφων έδωσαν δυναμικά το παρών στο ελληνικό εστιατόριο Milos: τους καλεσμένους χαιρέτισε ο πρέσβης της Ελλάδας στη Μαδρίτη Χριστόδουλος Λάζαρης, ενώ στη συνέχεια, ο κύριος Ελευθέριος Γίτσας, πρόεδρος της ΕΔΟΚ, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, παρουσιάζοντας την οργάνωση και τους στόχους της αλλά και το ίδιο το προβαλλόμενο προϊόν και τη σημασία του στην Ευρωπαϊκή αιγοπροβατοτροφία και κληρονομιά της Ευρώπης. Ειδική αναφορά πραγματοποίησε επίσης ο κύριος Γίτσας στα  εγγενή χαρακτηριστικά και αξίες του προϊόντος (εκτατική εκτροφή & φυσική διατροφή των ζώων,  έλεγχοι και ιχνηλασιμότητα).

Τις εισηγήσεις ολοκλήρωσε η Ρομίνα Τζαρέλλα, εκπροσωπώντας τον φορέα εκτέλεσης του Meet the Lamb Sopexa Hellas, η οποία αναφέρθηκε λεπτομερώς στις δράσεις του Προγράμματος και στα επόμενα βήματα στο 2ο έτος που ξεκινά την 1η Μαρτίου.

Το δείπνο ολοκληρώθηκε με ειδικά σχεδιασμένο μενού με βάση το αρνί γάλακτος, σε κλασικές ελληνικές συνταγές που αναδεικνύουν την ιδιαίτερη γεύση και τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος.

You might also like