Η μεγάλη έκθεση για τον κλάδο του κρέατος στις 7-8-9 Νοεμβρίου 2020 στο Metropolitan Expo

Η ώρα του επόμενου μεγάλου ραντεβού για τους επιχειρηματικούς κλάδους που εμπλέκονται με την εκτροφή, παραγωγή, διακίνηση και πώληση νωπού κρέατος και των προϊόντων του, καθώς και κρεατοσκευασμάτων, τη μαζική εστίαση, τη γαλακτοκομία και την τυροκομία, τη βιομηχανική ψύξη, τις ψυχόμενες μεταφορές, τα food logistics και τα κατεψυγμένα προϊόντα και τέλος, τις βιομηχανίες εξοπλισμού και τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών, με την ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά, είναι πλέον γεγονός!

Το τριήμερο 7-8-9 Νοεμβρίου του 2020 η 7η έκθεση MEAT & GRILL DAYS, το σημαντικό αυτό εμπορικό και επιχειρηματικό γεγονός, θα λάβει χώρα για ακόμη μια φορά στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στα Σπάτα της Αττικής. Έχοντας την υποστήριξη της ελληνικής αγοράς κρέατος που διαχρονικά επιθυμεί μια κλαδική έκθεση για τη δυναμική προβολή της και ένα χρόνο πριν από την πραγματοποίηση της 7ης έκθεσης MEAT & GRILL DAYS, η διοργανώτρια εταιρεία o.mind Creatives έχει ξεκινήσει και επίσημα τις εργασίες για την επιτυχή υλοποίηση της.

Αφιερωμένες οι τρεις εκθέσεις στα βασικότερα ζωικά προϊόντα που παράγει ο τόπος μας, στο κρέας και στο γάλα και εστιασμένες σε όλες τις τεχνολογίες, που αφορούν τα μηχανήματα επεξεργασίας, τις πρώτες ύλες, καθώς και τη συσκευασία αυτών των προϊόντων, η 7η έκθεση  MEAT & GRILL DAYS και η 6η έκθεση DAIRY EXPO αντίστοιχα, θα πραγματοποιηθούν για άλλη μια φορά κάτω από την ίδια στέγη, ενώ παράλληλα με τις δύο αυτές εκθέσεις, θα λάβει χώρα και η FROZEN FOOD. Έκθεση η οποία εστιάζει στα food logistics, στη βιομηχανική ψύξη, στα κατεψυγμένα τρόφιμα, καθώς και στη σωστή διαχείριση και αποτελεσματική διανομή τους.

Η συνένωση και συνέργεια όλων αυτών των δυναμικών κλάδων έγινε μετά από απαίτηση της αγοράς κρέατος, με στόχο να καλυφθεί όλο το φάσμα της παραγωγής και διακίνησής του που φτάνει μέχρι και τον σημαντικότατο κλάδο της μαζικής εστίασης. Αποτελώντας μοναδικό σημείο συνάντησης για όλους όσοι ασχολούνται με τα συγκεκριμένα προϊόντα και τις υπηρεσίες food service. Μιας και μέσα από τις παρουσιάσεις του τριημέρου στο ευρύ κοινό όλων των νέων τάσεων της αγοράς, των νέων παραγωγών και των προϊόντων τους, καθώς και όλων των προτάσεων σύγχρονου εξοπλισμού των επιχειρήσεων, θα έχουν την ευκαιρία -μέσω των πληροφοριών που θα λάβουν και της συμμετοχής τους στα δρώμενα της διοργάνωσης- να ενημερωθούν και να καταστούν ανταγωνιστικότεροι, ξεχωρίζοντας έτσι ο καθένας τους στον τομέα που δραστηριοποιείται.

Ήδη από το τέλος της καθ’ όλα επιτυχημένης 6ης  MEAT & GRILL DAYS τον Νοέμβριο του 2018, το ενδιαφέρον και οι αιτήσεις συμμετοχής για την επόμενη διοργάνωση, τόσο από τους συμμετέχοντες, όσο και από τους επαγγελματίες που την επισκέφτηκαν, είναι μεγάλο.

Στόχος της o.mind Creatives είναι να προσφέρει για ακόμη μια φορά σε όλους αυτούς τους επιχειρηματικούς κλάδους, μια διοργάνωση η οποία θα συνοψίζει με επιτυχία τα πεπραγμένα, θα προκαλεί δημιουργικές συζητήσεις, θα κινητοποιεί τις θεσμικές απαντήσεις πάνω στα εκκρεμή ζητήματα της αγοράς, θα αναδείξει νέους δρόμους και θα προβάλλει τις νέες τάσεις.

Για να βοηθήσει ακόμη περισσότερο, η o.mind Creatives με την πρωτοβουλία της να συμμετάσχει με το περίπτερο των περιοδικών της MEAT PLACE και GRILL MAGAZINE στη Διεθνή Έκθεση για τη βιομηχανία του κρέατος IFFA 2019 που πραγματοποιήθηκε στη Φρανκφούρτη, κατάφερε να επικοινωνήσει την ελληνική αγορά κρέατος στη διεθνή αγορά, κλείνοντας ήδη συμμετοχές από χώρες του εξωτερικού για την 7η MEAT & GRILL DAYS στην Αθήνα. Εκτός όμως από αυτό, ως στόχο έχει να μεταλαμπαδεύσει στις MEAT & GRILL DAYS 2020 – DAIRY EXPO 2020 – FROZEN FOOD 2020, όλες εκείνες τις καλές και επιτυχημένες πρακτικές με τις οποίες έρχεται σε επαφή από τις επισκέψεις και συμμετοχές της σε διεθνείς διοργανώσεις υψηλού επιπέδου και που υιοθετεί.

Σε αυτή την προσπάθεια το MEAT PLACE, υπηρετώντας των στόχο της ενημέρωσης της αγοράς με σταθερότητα και συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια, παρακολουθώντας και καταγράφοντας τις εξελίξεις, είναι εδώ για να συμβάλλει για ακόμη μια φορά στην επιτυχία της διοργάνωσης, φέρνοντας σε επαφή όλες τις συνιστώσες του τομέα του κρέατος στον ίδιο χώρο και για τρεις ημέρες, ενημερώνοντας και προκαλώντας συνέργειες και συνεργασίες ανάμεσα στους συμμετέχοντες και τους επισκέπτες.

You might also like