Tο link για τη συζήτηση: «Ο Κλάδος του Κρέατος στη μετά-κορονοϊό εποχή»

Ανοίγοντας έναν σύγχρονο δίαυλο επικοινωνίας το κλαδικό/επιχειρηματικό περιοδικό MEAT PLACE, πραγματοποιεί το νέο του webcast με τίτλο: «Ο Κλάδος του Κρέατος στη μετά-κορονοϊό εποχή» την Τετάρτη 24 Ιουνίου και ώρα 18:00.

Πατήστε εδώ για να να παρακολουθήσετε το WEΒCAST μέσω ZOOM.

Η διαδικτυακή αυτή συζήτηση, αφορά όλους όσους εμπλέκονται με τον κλάδο του κρέατος στην Ελλάδα, υλοποιείται υπό την ομπρέλα της O.MIND CREATIVES και έχει ως στόχο να καταγράψει, αλλά και να δώσει τις απαντήσεις εκείνες που ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες και απαιτήσεις που επέβαλε η υγειονομική κρίση που προκάλεσε ο νέος κορονοϊός (SARS-COV 2) και η ασθένεια COVD-19.

Εισηγητές είναι τέσσερις καταξιωμένοι επαγγελματίες στον τομέα τους:

Ο κ. Γεώργιος Διδάγγελος Γεωπόνος/Γεωργοοικονομολόγος, Χοιροτρόφος και Αντιπρόεδρος του ΣΕΚ και Γ. Γραμματέας της ΕΔΟΚ

Ο κ. Νίκος Κασαλιάς – Κτηνίατρος και Μικροβιολόγος Τροφίμων της Kasalias Food Industry Consultants

Ο κ. Γιώργος Οικονόμου – Εντεταλμένος Σύμβουλος του ΣΕΒΕΚ

Ο κ. Γιάννης Χατζηγρηγορίου – Κρεοπώλης/Κρεοτέχνης και πρόεδρος της Λέσχης Ελλήνων Κρεοτεχνών

Το πάνελ συντονίζει ο Πάνος Κατσαχνιάς – Δημοσιογράφος, Αρχισυντάκτης του περιοδικού MEAT PLACE.

Η ψηφιακή συζήτηση θα επικεντρωθεί σε θέματα που απασχολούν τις επιχειρήσεις και τα περιθώρια επίλυσής τους:

  • Στις πρακτικές προσαρμογής της αγοράς στα ακραία δεδομένα, που επέβαλε η κρίση του νέου κορονοϊού.
  • Κρίση ή ευκαιρία η πανδημία του κορονοϊού για την εγχώρια βιομηχανία κρέατος;
  • Η αντιμετώπιση από τον κλάδο της επερχόμενης ύφεσης στην ελληνική οικονομία.
  • Ανοίγονται ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στα Βαλκάνια και τη ΝΑ Ευρώπη;
  • Νέοι κανόνες υγιεινής στη βιομηχανική παραγωγή – Αλλάζει κάτι σε σχέση με την έως τώρα πρακτική;
  • Οι αλλαγές (υγειονομικές και άλλες) που επέφερε η πανδημία του κορονοϊού στην καθημερινότητα των κρεοπωλών.
  • Αλλάζουν τα δεδομένα στην παραγωγή και εμπορία κρέατος οι απώλειες λόγω εστίασης και τουρισμού;
  • Ηλεκτρονικές παραγγελίες και μετατόπιση του βάρους στο delivery;
  • Αναγκαστική στροφή σε νέο αγοραστικό κοινό και νέες αγορές στο εξωτερικό;

 

Για περισσότερες πληροφορίες κάθε ενδιαφερόμενος/η μπορεί να επισκέπτεται την ιστοσελίδα του περιοδικού MEAT PLACE: www.meatplace.gr, καθώς και την ιστοσελίδα: www.o.mindcreatives.gr της O.MIND CREATIVES.

You might also like