Bovillage: Δυναμικό το κλείσιμο του 2020, με πληθώρα δράσεων μάρκετινγκ και προώθησης της μάρκας

Με ένα πλούσιο πλέγμα δράσεων έκλεισε η χρονιά για τη μάρκα ανώτατης ποιότητας Γαλλικού Βόειου Κρέατος Bovillage, που δημιούργησε το 2009 η Γαλλική Διεπαγγελματική Κρέατος Interbev.

Αναλυτικότερα, η Bovillage πραγματοποίησε:

  1. Το 1ο Bovillage Ambassador Challenge, τον πρώτο διαγωνισμό Γαλλικών παρασκευασμάτων μεταξύ των Ambassadors της μάρκας, στον οποίο ο καθένας από τους Ambassadors ανέλαβε να παρουσιάσει ένα από τα γνωστότερα γαλλικά préparations artisanales de boucherie παγκοσμίως.

Λόγω του ιδιαίτερου πλαισίου που σχετίζεται με την πανδημία Covid-19 τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν χωρίς την παρουσία κοινού, ενώ δεν συμμετείχαν οι 4 Ambassadors εκτός Αθηνών.

Νικητής αναδείχτηκε ο Αντώνης Καραμαλέγκος με τα παρασκευάσματα «Entrecôte & Côte de bœuf», ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι στην 3η θέση βρέθηκε το νέο μέλος της ομάδας Δημήτρης Χατζημιχάλης. Τη 2η θέση κατέκτησε ο Άγγελος Ζώγκος

 

ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΑΜΑΛΕΓΚΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΖΩΓΚΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗΣ

 

  1. Tutorial videos για τη γαλλική κοπή από τους μοναδικούς Bovillage Ambassadors: τα videos είναι διαθέσιμα μέσα από το νέο λογαριασμό της Bovillage στο Instagram
  2. Προωθητικές Ενέργειες σε 10 επιλεγμένα κρεοπωλεία σε όλη την Ελλάδα: Με το concept «Meet Bovillage στο αγαπημένο μου κρεοπωλείο!» οι καταναλωτές γνώρισαν τις αξίες του Γαλλικού Βόειου Κρέατος Ανώτερης Ποιότητας Bovillage, ενώ είχαν τη δυνατότητα να διαλέξουν ανάμεσα σε πολλά όμορφα και χρήσιμα δώρα με τις αγορές τους!
  3. Σεμινάρια OnLine μέσω της πλατφόρμας Zoom σε συνεργασία με τη σχολή κρεοπωλών MEAT PRO. Τα σεμινάρια αφορούσαν γαλλική κοπή και αξιοποίηση σε επιλεγμένα κομμάτια κρέατος και πραγματοποιήθηκαν με τη συμβολή των Bovillage Ambassadors, Θοδωρή Ρούσσο, Άγγελο Ζώγκο, Βασίλη Ντεληφιλλιπίδη και τον καθηγητή της σχολής, Νικόλαο Χρηστάκη, ενώ σε αυτά συμμετείχε ενεργά ο διευθυντής της σχολής, Στέλιος Μαστοράκος και η εκπρόσωπος της Bovillage, Ρομίνα Τζαρέλλα
  4. Μία μοναδική έκδοση από τους Bovillage Ambassadors με τίτλο «The Ambassadors’ Cookbook»: Η Bovilllage συμπεριέλαβε τις μοναδικές προτάσεις και συνταγές της ομάδας των Ambassadors με βάση το Γαλλικό Βόειο Κρέας ανώτερης ποιότητας Bovillage.

 

 

Αξίζει δε τέλος, να σημειωθεί ότι χάρη στην υλοποίηση των προαναφερθέντων δράσεων, η Bovillage αποδεικνύει έμπρακτα για ακόμη μια φορά την έμπρακτη στήριξή της στους Έλληνες επαγγελματίες και την ηγετική της θέση στη χώρα μας. Αξιοποιώντας με τον πιο ευέλικτο τρόπο τις πρωτόγνωρες συνθήκες, η Γαλλική Διεπαγγελματική και η Bovillage κατάφεραν να δηλώσουν ηχηρά το παρών προς τον Έλληνα επαγγελματία και σπουδαστή/μελλοντικό επαγγελματία, εφόσον όλο το υλικό είναι διαθέσιμο ηλεκτρονικά αποτελώντας μία βάση για εκπαίδευση και μάθηση σε ό,τι αφορά την αξιοποίηση του κρέατος μέσα από τη Γαλλική κοπή.

Το βίντεο του Bovillage Ambassador Challenge είναι διαθέσιμο στο κανάλι της Bovillage στο YouTube ΕΔΩ.

You might also like