«MEAT & GRILL DAYS» 2021: Έρευνα για την επερχόμενη έκθεση δείχνει ότι το 81% θα την επισκεφθεί!

Έτοιμη η Αγορά να επισκεφθεί την 7η έκθεση «MEAT & GRILL DAYS» 2021 τον Οκτώβριο, στο METROPOLΙTAN EXPO

Έρευνα για τη δυνητική επισκεψημότητα της 7ης έκθεσης «MEAT & GRILL DAYS», που θα πραγματοποιηθεί από τις 2 έως τις 4 Οκτωβρίου 2021, στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στα Σπάτα, πραγματοποίησε η διοργανώτρια εταιρεία O.MIND CREATIVES στα μέσα Ιουνίου, προκειμένου να σφυγμομετρήσει τις προθέσεις των επαγγελματιών για επιστροφή στην κανονικότητα, με επίσκεψη στην έκθεση και τις δια ζώσης συναντήσεις, με συνεργάτες και πελάτες.

 

Η έρευνα που διεξήχθη στους επισκέπτες της έκθεσης που έχουν παραβρεθεί στις προηγούμενες διοργανώσεις, ανέδειξε κάποια σημαντικά αποτελέσματα. Το ποσοστό όσων απάντησαν είναι κατά 57% από την Αττική και 43% από την υπόλοιπη Ελλάδα, πράγμα το οποίο δείχνει ότι ένα μεγάλο ποσοστό εκτός Αττικής προτίθεται να έρθει στην Αθήνα τον Οκτώβρη.

Το 81% δηλώνει ότι θα επισκεφθεί την έκθεση, ένα ποσοστό 13% δεν έχει αποφασίσει, ενώ μόλις ένα 6% δηλώνει ότι δεν θα παραβρεθεί το 3ημερο στην έκθεση.

Το 78% δηλώνει ότι η διοργάνωση της έκθεσης έχει να προσφέρει πολύ θετικά οφέλη στην αγορά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, μετά από μια παρατεταμένη περίοδο lock down.

Οι επαγγελματίες πιστεύουν ότι η έκθεση και η δια ζώσης επικοινωνία, έχει πολλά να δώσει στην αγορά και στον τομέα της επιχειρηματικότητας, καθώς και στον ευαίσθητο τομέα της ψυχολογίας της Αγοράς.

Τις παρακάτω απαντήσεις έδωσαν οι συμμετέχοντες στην έρευνα με μεγαλύτερο ποσοστό να συγκεντρώνει το Α και να ακολουθούν τα υπόλοιπα:

Α. Βελτίωση της ψυχολογίας και ενίσχυση της επιχειρηματικής δραστηριότητας

Β. Νέες ιδέες και προτάσεις από την έκθεση, ώστε να προχωρήσει σε επενδύσεις

Γ. Έναρξη της επιστροφής στην κανονικότητα

Δ. Επίσκεψη και γνωριμία με παλιούς και νέους συνεργάτες, ώστε να προχωρήσουν συνεργασίες που λόγω συνθηκών μένανε στάσιμες,

Τα ενδιαφέροντά των επισκεπτών για εκθέτες και εκθέματα, περιγράφονται παρακάτω μαζί με τα ποσοστά των απαντήσεων για το τι θα αναζητήσουν στην έκθεση:

  • 64% Τον τομέα τροφίμων και παραγωγών
  • 49,5% Μηχανήματα επεξεργασίας και εξοπλισμών
  • 40,5% Συσκευασία τροφίμων
  • 34,5% Πρώτες ύλες και μπαχαρικά
  • 21,3% Υπηρεσίες
  • 17% Παράλληλες εκδηλώσεις και τα σεμινάρια

Τις ανωτέρω απαντήσεις έδωσαν κατά 51% επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και το 49% στελέχη και προσωπικό. Οι κατηγορίες των επιχειρήσεων που απάντησαν διαμορφώνεται ως εξής:

  • 20% Λιανική Τροφίμων
  • 11,9% Χονδρεμπόριο τροφίμων
  • 12,9% Βιομηχανίες και Παραγωγοί
  • 16,7% Εμπόριο μηχανημάτων και εξοπλισμών
  • 11% μαζικής εστίαση
  • 12,5% Υπηρεσίες
  • 15% Λοιπές κατηγορίες (κτηνοτρόφοι, τεχνολόγοι τροφίμων, αντιπρόσωποι, κτηνίατροι, γεωπόνοι, πρώτες ύλες, κλπ.)

Συμπερασματικά

Η πλειοψηφία της αγοράς επιθυμεί να επανεκκινήσουν οι εμπορικές εκθέσεις, καθώς και οι επαφές των επιχειρήσεων να γίνονται δια ζώσης.

Δείχνοντας πως τελικά, η πανδημία δεν θα αποτελέσει εμπόδιο για νέες συνεργασίες, και πως οι επιχειρήσεις, αν και έμαθαν να προσαρμόζονται για το διάστημα που διαρκούν οι προσωρινές συνθήκες λόγω πανδημίας, πλέον προσβλέπουν στην γρήγορη αποκατάσταση της κανονικότητας.

Βγάζοντας επιπλέον από την ανάλυση της έρευνας, το καθόλα διακριτό συμπέρασμα, ότι ο φόβος της προηγούμενης περιόδου μένει πίσω και πως όλοι επιθυμούν να εργαστούν στη νέα κανονικότητα που τη διαδέχεται.

Ταυτότητα έρευνας

Δείγμα: Επισκέπτες των 2 προηγούμενων διοργανώσεων (630 απαντήσεις).

Ημερομηνία διεξαγωγής: 14-18 Ιουνίου.

Τρόπος διεξαγωγής: Ηλεκτρονικές απαντήσεις μέσω της πλατφόρμας «Survey Monkey».

You might also like