BOVILLAGE: Η γαλλική κοπή και αξιοποίηση κρέατος στο κέντρο της συμμέτοχης στη Food Expo 2022

Υψηλή κρεοτεχνία, μοναδικές παρουσιάσεις και γευστικές δοκιμές από τους Bovillage Ambassadors και τον Luc Perez.

Η συλλογική καμπάνια Bovillage της Γαλλικής Διεπαγγελματικής Interbev για την προβολή του γαλλικού βόειου κρέατος ανώτατης ποιότητας βρέθηκε στο επίκεντρο της κλαδικής έκθεσης Food Expo -τρία χρόνια μετά την τελευταία της συμμετοχή- με πλήθος στελεχών από τις μεγαλύτερες γαλλικές εταιρίες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα προώθησης της Bovillage (Bigard, Bressuire, Charal, Elivia, Socopa και Tradival), συνοδευόμενα από τους αντιπροσώπους τους και με την παρουσία του προέδρου του CVBE (Ευρωπαϊκός Όμιλος Βόειου Κρέατος) κ. Dominique Guineheux.

Επισφραγίζοντας την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά και με πρωταγωνιστές τους Bovillage Ambassadors, η Bovillage, με κεντρικό μήνυμα «Υπογραφή ποιότητας», παρουσίασε ένα τριήμερο πρόγραμμα επιδείξεων κοπής υψηλής κρεοτεχνίας και γευστικών δοκιμών από την ομάδα του Jean Luc Métayer και του Dominique Perrot, με την έκτακτη συμμετοχή του Γάλλου εκπαιδευτή Luc Perez. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο εντός του περίπτερου, διακοσμημένο με τα πορτραίτα των κρεοτεχνών Ambassadors, η ομάδα παρουσίασε καθημερινά δημιουργίες υψηλής κρεοτεχνίας και κοπές εξευγενισμού και ανάδειξης του κρέατος μέσα από τη γαλλική κοπή.

Από τη δημιουργία της το 2009, η Bovillage έχει ως προτεραιότητα την μεταλαμπάδευση της τεχνογνωσίας στις νεότερες και μελλοντικές γενιές κρεοτεχνών, μέσα από εκπαιδευτικά σεμινάρια και επιδείξεις κοπής, κάνοντας έτσι πράξη τη γαλλική ρήση των βραβευμένων κρεοτεχνών «Η μετάδοση της τεχνογνωσίας είναι η βάση του artisanat». Αυτή η δέσμευση επισφραγίζεται από την ομάδα των Bovillage Ambassadors που πλαισιώνουν την Βovillage σε κάθε της δράση, χαρίζοντας μοναδικές δημιουργίες υψηλής κρεοτεχνίας.

Την ομάδα των Bovillage Ambassadors δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει στην ομιλία του ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Ομίλου Βόειου Κρέατος Dominique Guineheux, στο πλαίσιο του θεσμοθετημένου cocktail που παρέθεσε η Bovillage για τους Έλληνες επαγγελματίες, επισφραγίζοντας έτσι τους δυνατούς και μακροχρόνιους δεσμούς που ενώνουν τις 2 χώρες. Ο κ. Guineheux υπογράμμισε «τη δέσμευση των εταιριών του κλάδου να συνεχίσουν να βρίσκονται στο πλευρό των Ελλήνων επαγγελματιών», ενώ τόνισε τη σημασία της συλλογικής αυτής καμπάνιας ενημέρωσης και προώθησης και ιδιαιτέρως την υπεύθυνη υλοποίησής της κα Ρομίνα Τζαρέλλα.

Τέλος, ο κ. Guineheux ανακοίνωσε τη διοργάνωση ενός εκπαιδευτικού ταξιδιού στη Γαλλία τον ερχόμενο Μάιο για τους Bovillage Ambassadors, με στόχο την ανταλλαγή και τη μετάδοση τεχνογνωσίας.

You might also like