ΕΦΕΤ: Δραστηριοποίηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)

Ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) ως βασική αποστολή του έχει την προστασία της δημόσιας υγείας και των συμφερόντων του καταναλωτή, καθώς και την ευαισθητοποίηση του με την αντικειμενική, έγκυρη και άμεση ενημέρωσή του σε θέματα ασφάλειας των τροφίμων.

Σύμφωνα με πρόσφατες κοινωνικές έρευνες για την ψηφιακή ενημέρωση που είδαν το φως της δημοσιότητας στην Ελλάδα και το Ευρωβαρόμετρο του 2019 ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του ελληνικού κοινού (82%) διατηρεί λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media), όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το YouTube, το LinkedIn, το TikTok κ.ά., δραστηριοποιείται καθημερινά και τα χρησιμοποιεί ως σημαντικές πηγές πληροφόρησης και ενημέρωσης.

Με στόχο η ενημέρωση που παρέχει ο ΕΦΕΤ, να έχει την ευρύτερη δυνατή απήχηση στο καταναλωτικό κοινό, προχωρά στο άνοιγμα λογαριασμών στο Facebook, στο Twitter, στο Instagram και στο YouTube.

Πολίτες που διαθέτουν προφίλ στα παραπάνω κοινωνικά δίκτυα, μπορούν από τις 2/6 ν’ ακολουθούν τις αντίστοιχες σελίδες, πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους ή κάνοντας αναζήτηση μέσω του προσωπικού τους προφίλ, προσκαλώντας παράλληλα τους δικούς τους φίλους να ακολουθήσουν.

Facebook

Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων – Αρχική σελίδα | Facebook

και για ανακλήσεις τροφίμων:

ΕΦΕΤ Ανακλήσεις προϊόντων – Αρχική σελίδα | Facebook

Twitter

Instagram

Youtube

Ο σκοπός των σελίδων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι καθαρά ενημερωτικός και μπορείτε να ενημερωθείτε για τους Όρους Χρήσης τους από την ιστοσελίδα του ΕΦΕΤ.

You might also like