RATIONAL: Για 3η φορά κερδίζει το βραβείο για την καλύτερη εταιρική διαχείριση

Την Πέμπτη 12 Μαΐου, ο Markus Paschmann, Chief Sales & Marketing Officer, έλαβε το Βραβείο καλύτερης διαχείρισης εταιρείας για το 2022 για λογαριασμό της Rational.

Αυτό καθιστά τη Rational περήφανη νικήτρια του βραβείου και με σφραγίδα ποιότητας που απονέμεται από την Deloitte Private, την Credit Suisse, την Frankfurter Allgemeine Zeitung και την Bundesverband der Deutschen Industrie e.V. για τις καλύτερα διαχειριζόμενες εταιρείες.

Ως νικητής του Βραβείου Καλύτερης Διαχείρισης Εταιρείας, η Rational απέδειξε με επιτυχία για άλλη μια φορά την εξαιρετική εταιρική διοίκηση. Επομένως, η Rational δεν είναι μόνο το σημείο αναφοράς για τις γερμανικές μεσαίες επιχειρήσεις, αλλά, επίσης, αντιπροσωπεύει μια ισχυρή και καλά μελετημένη οικονομία σε ταραχώδεις εποχές», τόνισε ο Markus Seiz, Διευθυντής Προγράμματος Καλύτερης Διαχείρισης Εταιρείας και Διευθυντής της Deloitte Private.

Ως μια σταθερά αναπτυσσόμενη και επιτυχημένη εταιρεία στον γερμανικό κλάδο των επιχειρήσεων πληρούνταν οι προϋποθέσεις συμμετοχής στο βραβείο. Μετά από εντατική αξιολόγηση όλων των κριτηρίων, η Rational κατάφερε και πάλι να επιτύχει εξαιρετικές επιδόσεις.

Και στους τέσσερις βασικούς τομείς της στρατηγικής, της παραγωγικότητας και της καινοτομίας, της εταιρικής κουλτούρας καθώς και των οικονομικών και της διακυβέρνησης, η Rational πέτυχε να πείσει το κοινό, αποτελούμενο από διάσημους εκπροσώπους από τις επιχειρήσεις, την επιστήμη και τα μέσα ενημέρωσης, σε όλο τον κόσμο.

«Η στρατηγική προνοητικότητα και η υπεύθυνη δράση είναι βασικές ιδιότητες μιας εταιρείας με τον καλύτερο τρόπο διαχείρισης», είπε ο Lutz Meyer, συνεργάτης της Deloitte Private.

Επιπλέον, οι εταιρείες με την καλύτερη διαχείριση έχουν τον σκοπό τους βαθιά ενσωματωμένο και πάντα στο μυαλό τους. Στην τελετή βράβευσης στο Ντίσελντορφ, το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, Markus Paschmann, πρόσθεσε: «Η Rational είχε πάντα έναν “σκοπό”: Προσφέρουμε τα μέγιστα οφέλη στους ανθρώπους που ετοιμάζουν ζεστό φαγητό σε μεγάλες και εμπορικές κουζίνες. Αυτό ήταν το εταιρικό μας όραμα από την αρχή. Ο ιδρυτής Siegfried Meister συνειδητοποίησε νωρίς ότι ο μόνος λόγος ύπαρξης μιας εταιρείας είναι να προσφέρει στους πελάτες της οφέλη».

You might also like