Πασχαλινή Αγορά: Αύξηση άνω του 10% σε εμπόριο και εστίαση – Πάνω από 1,5 δις ο τζίρος  

Σημαντική άνοδο παρουσίασε η φετινή πασχαλινή αγορά σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο τόσο στις αγορές τροφίμων και τα εμπορικά καταστήματα όσο και στις ταβέρνες και τα εστιατόρια όπως επισημαίνουν παράγοντες του κλάδου.

Σε ότι αφορά το λιανεμπόριο ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης ανέφερε ότι η κίνηση ήταν αυξημένη παρά τους αρχικούς ενδοιασμούς για περιορισμένη κατανάλωση λόγω ακρίβειας.

«Η πασχαλινή εορταστική περίοδος, παρά τη μικρή της διάρκεια και τις υψηλές τιμές στα τρόφιμα, σε πρώτη εκτίμηση εκτιμάται πως ξεπέρασε την αγοραστική κίνηση των προηγούμενων ετών», ανέφερε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης, προσθέτοντας πως «ο τζίρος του Πάσχα, που θα αποτυπωθεί στα στατιστικά του Μαΐου, είναι βέβαιο πως θα ξεπεράσει με διψήφιο ποσοστό το 1,5 δισ. ευρώ της περυσινής χρονιάς».

«Στις περισσότερες κεντρικές εμπορικές αγορές των περιοχών της Αττικής οι πωλήσεις ήταν βελτιωμένες και ο μέσος όρος επισκεψιμότητας στα μαγαζιά, αισθητά αυξημένος. Οι γονείς και οι νονοί, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, με κάθε δυνατό τρόπο ανταποκρίθηκαν αξιοπρεπώς στις οικογενειακές και κοινωνικές τους υποχρεώσεις, αγοράζοντας τα παραδοσιακά πασχαλινά δώρα στα βαφτιστήρια τους. Το “πασχαλινό” και το “καλάθι του νονού” έκαναν τη δουλειά τους, αφού λειτούργησαν προληπτικά για τη συγκράτηση των τιμών», τόνισε ο ίδιος.

Αντίστοιχη εικόνα μας μεταφέρει και για την εστίαση ο Γιάννης Δαβερώνης Πρόεδρος της Ένωσης Εστιατορίων και Συναφών Αττικής.

Όπως αναφέρει: «Η κίνηση ήταν ικανοποιητική για όσες επιχειρήσεις δούλεψαν το Πάσχα και ιδιαίτερα την Μεγάλη Παρασκευή και την Κυριακή του Πάσχα. Ειδικά για την Κυριακή οι κρατήσεις ξεκίνησαν από 15-20 μέρες νωρίτερα με πληρότητες που άγγιξαν το 85%».

Πέρυσι το Πάσχα στα 100 μαγαζιά είχαν δουλέψει μόνο τα 70 σε ικανοποιητικό βαθμό κάτι που σημαίνει ότι η αύξηση  στα καταστήματα φέτος ήταν της τάξης του 12-15% σε σχέση με πέρυσι.

Σύμφωνα μάλιστα δείχνει σύμφωνα πάντα με τον κ. Δαβερώνη ότι «παρατηρείται μία αλλαγή κουλτούρας του Έλληνα ο οποίος δεν ψήνει όπως παλιά».

You might also like