Δυναμικό τέλος χρονιάς για την Bovillage!
Νέο βίντεο που παρουσιάζει τις εγγενείς αξίες που φέρει από τον στάβλο στο πιάτο
Στο πλαίσιο των δράσεων επικοινωνίας προς τον Έλληνα καταναλωτή, η Bovillage δημιούργησε ένα βίντεο που παρουσιάζει τις εγγενείς αξίες που φέρει από τον στάβλο στο πιάτο.
Έτσι, ο καταναλωτής ανακαλύπτει ταυτόχρονα τη θέση της Γαλλίας,1η χώρα κτηνοτροφίας στην Ευρώπη, τη σημασία της ιχνηλασιμότητας και του πρότυπου συστήματος ταυτοποίησης των βοοειδών καθώς επίσης την τεχνογνωσία της γαλλικής κοπής. Επιπλέον, το βίντεο παρουσιάζει τις διατροφικές αξίες του γαλλικού βόειου κρέατος και τη σημασία του ρόλου του σε μία ισορροπημένη διατροφή. Σημαντικό επίσης να τονίσουμε ότι αυτή η δράση αντικατοπτρίζει την έμπρακτη θέληση της Bovillage να βρίσκεται δίπλα στους Έλληνες artisans κρεοπώλες παρέχοντάς τους μία παλέτα εργαλείων που θα τους επιτρέψουν να αξιοποιήσουν το γαλλικό κρέας Bovillage στο κατάστημά τους.
Ανακαλύψτε το νέο video στα κανάλια της Bovillage Greece :
YouTube Bovillage Greece : Bovillage, υπογραφή ποιότητας απότον στάβλο στο πιάτο (youtube.com)
Ιnstagram Bovillage Greece : https://www.instagram.com/reel/C1E7WZnN8HL/?igshid=NzBmMjdhZWRiYQ==
Facebook Bovillage Greece: Video | Facebook
Και στην επίσημη ιστοσελίδα της μάρκας www.bovillage.eu
Η Bovillage, η μάρκα βόειου γαλλικού κρέατος υψηλής ποιότητας, ολοκληρώνει τη χρονιά με ένα πρόγραμμα πλούσιο σε δράσεις, τόσο με τις προωθητικές δράσεις στα κρεοπωλεία, όπου, την περίοδο των εορτών, 40 premium κρεοπωλεία προσκαλούν τους πελάτες τους να ανακαλύψουν τα όμορφα γιορτινά παρασκευάσματα που έχουν ετοιμάσει για την περίσταση.
Το κεντρικό μήνυμα επικοινωνίας ‘Meet Bovillage στο αγαπημένο μου κρεοπωλείο!’ – το οποίο παρουσιάζεται μέσα από ένα κιτ ειδικά σχεδιασμένο για τα συνεργαζόμενα κρεοπωλεία που περιέχει μεταξύ άλλων εύχρηστα υλικά επικοινωνίας, όπως αυτοκόλλητα βιτρίνας, αφίσες επικοινωνιας και διάφορα δώρα –προσκαλεί τον έλληνα καταναλωτή να ανακαλύψει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Bovillage, έτσι όπως αναδεικνύονται μοναδικά από τους artisans butchers που τους υποδέχονται σε ένα όμορφο γιορτινό κλίμα εμπιστοσύνης.
Περαιτέρω, η Bovillage πραγματοποίησε εκπαιδευτικά σεμινάρια στις 6 και 13 Δεκεμβρίου στη Σχολή Επαγγελμάτων Κρέατος Αθήνας: οι Bovillage Ambassadors παρουσίασαν μοναδικά elaborated κοπές και όμορφα παρασκευάσματα με αφορμή τις γιορτές, δίνοντας έτσι προτάσεις για τις βιτρίνες.
Οι μαθητές – μελλοντικοί αλλά και εν ενεργεία επαγγελματίες– παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον σε ένα κλίμα ανταλλαγής και όμορφης ατμόσφαιρας, αποδεικνύοντας ακόμη μια φορά τη σημασία των εκπαιδευτικών δράσεων αυτού του τύπου και του μοιράσματος της τεχνογνωσίας που απλόχερα παρέχει η Bovillage.