Διαβάστε online το νέο τεύχος του περιοδικού MEATPLACE
Αφιερώματα – Συνεντεύξεις – Άρθρα - Έρευνες - Παρουσιάσεις – Ρεπορτάζ – Επικαιρότητα
Στις σελίδες του νέου τεύχους (Νο 139) του περιοδικού MEATPLACE θα βρείτε ένα εκτενές αφιέρωμα για την ψύξη, με ηγέτιδες εταιρείες του κλάδου να παρουσιάζουν ψυγεία, ψυκτικούς θαλάμους και λύσεις βιομηχανικής ψύξης.
Ακολουθώντας το ημερολόγιο, παρουσιάζουμε ακόμα προτάσεις για όσους -από άποψη ή λόγω Σαρακοστής- θέλουν να αποφύγουν το κρέας, αλλά επιζητούν ένα υποκατάστατο που να του …μοιάζει.
Κεντρική θέση στο νέο τεύχος καταλαμβάνει η συνέντευξη που μας παραχώρησε ο Πρόεδρος της Νέας Ομοσπονδίας Χοιροτροφικών Συλλόγων Ελλάδας, Ιωάννης Μπούρας, με τον οποίο συνομιλήσαμε για τα …καλώς και κακώς κείμενα του κλάδου. Αμφότερα τα αφιερώματα συνοδεύεται από ενδιαφέροντα άρθρα από εξέχουσες προσωπικότητες του χώρου.
Αποκαλυπτική είναι και η πανελλαδική έρευνα για τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων στην αγορά κρέατος, στην οποία συμμετείχε η O.MIND CREATIVES. Μεταξύ πολλών άλλων, αναδεικνύεται πως σχεδόν το 80% των Ελλήνων τρώει κρέας δύο και πλέον φορές την εβδομάδα…
Έντονο …άρωμα Ευρώπης έχει (και) αυτό το τεύχος του MEATPLACE, χάρη στην Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις δυνατότητες του αγροτικού κλάδου έως το 2035, αλλά και το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο που τονίζει πως «οι ετικέτες τροφίμων δεν λένε πάντα την αλήθεια».
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το «τριπλό» εγχείρημα της οικογένειας Ρουσσουνέλου, που φιλοδοξεί να καταστήσει την Σύρο γαστρονομικό προορισμό για το κρέας στις Κυκλάδες.
Τη θεματολογία του περιοδικού, όπως σε κάθε τεύχος, συμπληρώνουν επιλεγμένα ρεπορτάζ, ενδιαφέρουσες ειδήσεις επικαιρότητας και σημαντικά εταιρικά νέα, καλύπτοντας τις εξελίξεις τόσο τις εγχώριες όσο και τις διεθνείς.
Καλή σας ανάγνωση!
Διαβάστε ΕΔΩ την ηλεκτρονική έκδοση του νέου ΜΕΑΤPLACE