Βρετανία: Το χοιρινό κερδίζει τις προτιμήσεις στο foodservice

Οι καταναλωτές προτιμούν το χοιρινό κρέας όταν τρώνε εκτός σπιτιού, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν στη Μ. Βρετανία το Φεβρουάριο. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το χοιρινό, το μπέικον, τα λουκάνικα και το ζαμπόν αντιπροσωπεύουν πλέον το 68,7% του συνόλου των μερίδων κόκκινου κρέατος στην εκτός σπιτιού αγορά.

Το χοιρινό παρουσίασε επίσης τη μεγαλύτερη αύξηση σε μερίδες το 2011, συγκριτικά με άλλα είδη κρέατος αυξανόμενο κατά 8,1% το 2011, σε σχέση με το σύνολο του βόειου κρέατος (μαζί με τα χάμπουργκερ) που αυξήθηκε κατά 5,8%, και του πρόβειου (μαζί με το κεμπάπ), που μειώθηκε κατά 0,1%. Οι μερίδες κοτόπουλου αυξήθηκαν μόνο κατά 2,9% την ίδια περίοδο και οι μερίδες γαλοπούλας μειώθηκαν κατά 4,3%.

Η αύξηση στο χοιρινό προήλθε κατά κύριο λόγο από το μπέικον (αυξήθηκε κατά 29,5%) και τα λουκάνικα (αυξήθηκαν κατά 21,3%). Το ζαμπόν, επίσης, παρουσίασε αύξηση κατά 11,7% και το χοιρινό κρέας 4,6%.

Στελέχη του Οργανισμού Βρετανικού Χοιρινού (ΒΡΕΧ) αποδίδουν αυτή την αύξηση στο χαμηλότερο κόστος του χοιρινού σε συνδυασμό με την ποικιλία γευμάτων που μπορεί να δώσει. «Το ποιοτικά πιστοποιημένο μπέικον είναι ένα φανταστικό συστατικό για όλους τους τύπους των μενού και προσθέτει τη δική του ιδιαίτερη γεύση σε κάθε πιάτο. Τα λουκάνικα επίσης συνεχίζουν να είναι ένα από τα δημοφιλέστερα τρόφιμα για την εκτός σπιτιού κατανάλωση, και είναι ελκυστικά για ενήλικες και παιδιά. Και τα δύο είναι πρωτεΐνες σχετικά χαμηλού κόστους και αυτό σήμερα μετράει πολύ στις προτιμήσεις των καταναλωτών», λένε. Προσθέτουν μάλιστα ότι « το χοιρινό πάντα αντιπροσώπευε για τον καταναλωτή την ιδανική σχέση κόστος-όφελος, αλλά τώρα αρχίζουμε να βλέπουμε περισσότερους σεφ να αγοράζουν ολόκληρα σφάγια χοίρων και να πειραματίζονται με περισσότερα τεμάχια από ό,τι πριν».

Πηγή: Meat Trades Journal

You might also like