Όλες οι εξελίξεις των παραδοσιακών κρεοπωλείων συζητήθηκαν στο 4ο Meat Place Tour της Αθήνας

Διοργανώθηκε με την υποστήριξη και συνδιοργάνωση της Ένωσης Κρεοπωλών Αθήνας και του Συνδέσμου Κρεοπωλών Πειραιά

Σε μια μεγάλη συζήτηση για το κρέας και τα παραδοσιακά κρεοπωλεία εξελίχθηκε η 4η εκπαιδευτική ημερίδα του περιοδικού Meat Place που πραγματοποιήθηκε στις12 Μαΐου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε., η οποία ήταν και η χορηγός της εκδήλωσης.

Η Ένωση Κρεοπωλών Αθήνας «Οι Ταξιάρχες», ο Σύνδεσμος Κρεοπωλών Πειραιά «Ο Αγ. Γεώργιος» και οι πρόεδροι τους κ.κ Βασίλης Ντεληφιλιππίδης και Σταύρος Πέρρος αντίστοιχα , έδωσαν το δυναμικό «παρών» μιας και ήταν οι συνδιοργανωτές και υποστηρικτές της. Παρουσίασαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο παραδοσιακός κρεοπώλης σήμερα καθώς και τις προκλήσεις με τα οποία έρχεται καθημερινά αντιμέτωπος και είχαν την ευκαιρία να απαντήσουν στις ερωτήσεις των παρευρισκομένων με αποτέλεσμα να γίνει μια διαδραστική συζήτηση μεταξύ κοινού, καθηγητών και προέδρων, που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων.

Ο καθηγητής Κτηνιατρικής Α.Π.Θ. κ. Ιωάννης Αμβροσιάδης ανέπτυξε το θέμα «Οι απαιτήσεις του νέου Κώδικα Τροφίμων για τα κρεοπωλεία και τις βιομηχανίες» και ο καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας στο Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών κ. Σπυρίδων Ραμαντάνης παρουσίασε τα δεδομένα ως έχουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση και συγκεκριμένα μίλησε για την «Εφαρμογή κανονισμών Ευρωπαϊκής Ένωσης στο κρέας και τα προϊόντα του».

Στη συνέχεια εκ μέρους της εταιρείας Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. ο Γενικός Διευθυντής Επαγγελματικών Οχημάτων κ. Αντώνης Ευαγγελούλης έκανε μια σύντομη παρουσίαση για την ιστορία της εταιρείας από το ξεκίνημά της μέχρι και σήμερα.

Το 2ο μέρος της ημερίδας με τίτλο «Το παραδοσιακό κρεοπωλείο του μέλλοντος και η προοπτική του κλάδου των κρεοπωλών» ξεκίνησε με την παρουσίαση του κτηνιάτρου – μικροβιολόγου, διευθυντή του ΣΠΑΚΒΕ κ. Νίκου Κασαλιά, ο οποίος αναφέρθηκε στις Νέες Αγορανομικές και Υγειονομικές Διατάξεις για τα κρεοπωλεία καθώς και στα νέα δεδομένα για τη λιανική πώληση κρέατος.

Στη συνέχεια οι εταιρείες-χορηγοί της εκδήλωσης είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις καινοτόμες λύσεις τους για την αναβάθμιση των κρεοπωλείων. Επιγραμματικά ο κ. Μάρκος Σκευοφύλαξ γενικός διευθυντής της Bizerba Hellas παρουσίασε το θέμα «Το παραδοσιακό κρεοπωλείο, κοντά στον σύγχρονο καταναλωτή», ο κ. Γιώργος Κακαβάς, γενικός διευθυντής της Biztec computer science innovations μίλησε για«Ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής στην υπηρεσία του κρεοπώλη» και ο κ. Σπύρος Ζαφειρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Ktisissol παρουσίασε το θέμα«Φυσικός φωτισμός με μηδενική κατανάλωση ρεύματος για κρεοπωλεία και εργαστήρια». Επίσης η κα Νάντα Παπαιωάννου, Senior Account Manager της εταιρείας Sopexa παρουσίασε το θέμα: “Απέναντι στην κρίση: Η καινοτομία. Το σύγχρονο κρεοπωλείο, ένα δίκτυο διανομής ποιοτικών προϊόντων”

Το 2ο μέρος της ημερίδας έκλεισε με τον κ. Κασαλιά, ο οποίος εκ μέρους των εταιρειών SCG και FTS. μίλησε για την «Ελεγχόμενη ποιοτική διαδρομή Ελληνικού κρέατος: Ένα πρότυπο το οποίο ενώνει τον πρωτογενή τομέα με το πιάτο του καταναλωτή».

Η εταιρεία o.mind Creatives και το περιοδικό Meat Place ευχαριστούν θερμά για την ευγενική χορηγία την εταιρεία Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. για την παραχώρηση του χώρου και την άρτια οργάνωση καθώς και τις εταιρείες Bizerba, Biztec, Ktisissol, SCG, FTC και Φραγκούλης για την έμπρακτη υποστήριξή τους σε όλα τα Meat Place Tour.

Λεπτομερής παρουσίαση της ημερίδας και των ομιλιών καθώς και πλούσιο φωτογραφικό υλικό θα δημοσιευθούν στο τεύχος Ιουνίου. Η επόμενη διοργάνωση του Meat Place Tour θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Κυριακή 19 Μαΐου στα Ιωάννινα.

You might also like