Logistics τροφίμων: Στον «αέρα» η έρευνα των O.MIND CREATIVES και OPTILOG Advisory Services
LOGI.C FOOD EDITION events: «Πώς φτάνουν οι μικρές-μεσαίες βιομηχανίες τροφίμων στο ράφι; Ο ρόλος των Logistics»
Μια ακόμη πρωτόλεια έρευνα βρίσκεται στον «αέρα» ήδη από τις 3 Ιουνίου και αφορά στο «Πώς φτάνουν οι μικρές και μεσαίες βιομηχανίες τροφίμων στο ράφι του retail. Ποιος ο ρόλος των Logistics».
Τα LOGI.C FOOD EDITION events της έκθεσης Meat/Dairy/Frozen
Η έρευνα μελετήθηκε και ενορχηστρώθηκε από την ομάδα συμβούλων της OPTILOG Advisory Services και βλέπει το φως της δημοσιότητας από την O.MIND CREATIVES. Τα συμπεράσματά της αναμένεται να παρουσιαστούν, για πρώτη φορά, στο πλαίσιο των LOGI.C FOOD EDITION events στις 10 Νοεμβρίου στην Αθήνα, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της έκθεσης Meat/Dairy/Frozen στο Metropolitan Expo.
Συμμετοχή έως και τις 31 Ιουλίου
Σκοπός της έρευνας είναι να λάβει στοιχεία από μικρομεσαίες και λίγο μεγαλύτερες ελληνικές βιοτεχνίες και βιομηχανίες τροφίμων για τα «εργαλεία» που χρησιμοποιούν κατά την παραγωγή, την παραγγελιοληψία, το μάρκετινγκ και την πορεία των προϊόντων τους προς το ράφι και τον τελικό καταναλωτή. Στόχος να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με τον ρόλο της σωστής οργάνωσης του δικτύου logistics και να προσδιοριστούν οι προκλήσεις του μέλλοντος για την ελληνική παραγωγή και βιομηχανία.
Η έρευνα απευθύνεται σε παραγωγούς, ιδιώτες, διευθυντές προμηθειών, Logistics managers, αλλά και υπεύθυνους διακίνησης και θα παραμείνει ενεργή έως και τις 31 Ιουλίου.