Εκστρατεία υπέρ του ντόπιου στη Βρετανία
Μια νέα καμπάνια που ενθαρρύνει το καταναλωτικό κοινό να προτιμά τα εγχώρια προϊόντα κρέατος, ξεκινά στη Μ. Βρετανία με πρωτοβουλία της εταιρείας τροφίμων ΑΒΝ, που θα τοποθετήσει σε ολόκληρο το στόλο οχημάτων της το χαρακτηριστικό κόκκινο σήμα που προσδιορίζει την ονομασία προέλευσης του βρετανικού κρέατος.
Τα φορτηγά της ΑΒΝ που ταξιδεύουν καθημερινά περί τα 6,5 εκατ. μίλια θα εφοδιαστούν με το κόκκινο σήμα Red Tractor και μια διαφημιστική επιγραφή που θα αναφέρει χαρακτηριστικά «Φαίνεται ωραίο στο ψυγείο σου», προσπαθώντας έτσι να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του σήματος προέλευσης του βρετανικού κρέατος και να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να το αναζητούν στις μελλοντικές αγορές τους. Η καμπάνια θα κορυφωθεί την εβδομάδα μεταξύ 14 και 20 Ιουνίου, που θα ονομαστεί «Εβδομάδα Red Tractor».
Η καμπάνια εντός του 2010 θα περιλαμβάνει και άλλες κινήσεις, όπως εκπαίδευση καταναλωτών και επαγγελματιών, προβολή βίντεο από τις διαδικασίες παραγωγής κρέατος, αλλά και επίσκεψη μαθητών σε συγκροτήματα παραγωγής. Έρευνα της ΑΒΝ έδειξε ότι μόλις το 26% των καταναλωτών γνώριζαν τη σημασία του Red Tractor και ένα 40% αναζητούν συστηματικά εγχώριο κρέας. Μόλις ενημερώθηκαν για το Red Tractor, το ποσοστό των καταναλωτών που δήλωσαν ότι θα το αναζητούν στο μέλλον άγγιξε το 75%.