Πρόσθετες ύλες για πρόσθετο όφελος
Με αυτό τον τίτλο που αποτελεί και το κεντρικό του αφιέρωμα κυκλοφόρησε το τεύχος Νο 13 του Meat Place. Το κρεοπωλείο έχει υψηλότερο επίπεδο εξειδίκευσης από τον ανταγωνιστή του, το σούπερ μάρκετ, και, με τη βοήθεια της φαντασίας και των εταιρειών που προμηθεύουν πρόσθετες ύλες, μπορεί να προσφέρει αυτό το «κάτι διαφορετικό» το οποίο θα αξιοποιήσει ο καταναλωτής.
Στις σελίδες του περιοδικού υπάρχει ακόμα μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Θόδωρου Τσοχαταρίδη, ταμία της Ομοσπονδίας των αυτοκινητιστών διεθνών μεταφορών (ΟΦΑΕ), ο οποίος υποστηρίζει ότι η μεταφορά κρέατος στην Ελλάδα είναι η πιο φτηνή της Ευρώπης.
Μεταξύ των υπολοίπων θεμάτων ξεχωρίζουμε δυο συνεντεύξεις με εκπροσώπους των κρεοπωλών:
- Ο νέος πρόεδρος του σωματείου του Πειραιά Σταύρος Πέρρος, μιλά για την οικονομική κρίση, το σήμα ποιότητας και δηλώνει: «Θα βάλουμε το κρεοπωλείο στον 21ο αιώνα».
- Ο πρόεδρος του Συλλόγου Κρεοπωλών Ν. Πιερίας, Νίκος Νατσιόπουλος καταθέτει μια σημαντική πρόταση που θεωρεί ότι μπορεί να χτυπήσει στη ρίζα του το πρόβλημα της «λαθραίας» σφαγής.
Αναλυτικά τα περιεχόμενα εδώ.