Νο 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011

  • ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υγιεινή και μάρκετινγκ στις σύγχρονες βιτρίνες-ψυγεία.Όταν ο πελάτης μπει σε ένα κατάστημα, ψάχνει ασυνείδητα να βρει εκείνο το στοιχείο που θα τον εντυπωσιάσει και ταυτόχρονα θα καλύψει και τις ποιοτικές του αναζητήσεις. Αν είναι έτσι, τότε σίγουρα ένα από τα στοιχεία που θα προσελκύσει την προσοχή του είναι η βιτρίνα όπου παρουσιάζεται το κρέας.
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Γιάννης Δριβελέγκας, υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. «Στόχος μας η αύξηση της παραγωγής κρέατος».
  • Ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα με βάση το κρέας. Έναν χάρτη των ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων με βάση το κρέας παρουσιάζουμε με τη δημοσίευση του Β’ Μέρους του ενδιαφέροντος άρθρου του Καθ. Ιωάννη Αμβροσιάδη.
  • Συνέδριο… ομοψυχίας. Βουτιά στα δύσκολα για την καινούργια Διοίκηση της ΠΟΚΚ και τον νέο της Πρόεδρο, Θωμά Χαρίση.
  • Δύο νέες ελληνικές φυλές βοοειδών κρεοπαραγωγής. Με Υπουργική Απόφαση καθορίσθηκαν οι όροι και οι προϋποθέσεις εγγραφής στα γενεαλογικά βιβλία.
  • Το βλέμμα στην υγιεινή και στο μάρκετινγκ. Είναι απαραίτητη η εφαρμογή δοκιμών διάρκειας ζωής προϊόντων στις σύγχρονες επιχειρήσεις κρέατος;
  • Ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις. Μια σημαντική έκθεση για το κρέας στη Βουλγαρία, η Meatmania, στην οποία θα πάρει μέρος και το Meat Place, και το εξαιρετικά ενδιαφέρον για τον κλάδο του κρέατος Συνέδριο Τροφίμων στη Θεσσαλονίκη, καθιστούν τον Νοέμβριο έναν πολύ… κινητικό μήνα.
  • Παρουσίαση. Η επιχείρηση Φραγκούλης έχει 90 χρόνια παράδοση στα φυσικά έντερα.
  • Προτάσεις και παρεμβάσεις. Η διαβούλευση για τις αγορανομικές διατάξεις θα φέρει εκσυγχρονισμό;
You might also like