Μια λαϊκή γιορτή για το κρέας τον Ιούνιο

Στις 22, 23 και 24 Ιουνίου στο Metropolitan Expo το κρέας θα γίνει το επίκεντρο μιας μεγάλης γιορτής. Μια από τις παραμέτρους των Meat Days –το Meat Festival– θα δώσει την ευκαιρία σε όλους τους συντελεστές της αγοράς να παρουσιάσουν, ο καθένας στον τομέα του, την τέχνη και τα προϊόντα του.

Η Γιορτή Κρέατος, η οποία θα λειτουργήσει παράλληλα με την έκθεση σε ξεχωριστό ανοιχτό χώρο, απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό και είναι μια μοναδική ευκαιρία προβολής του κρέατος, των προϊόντων του, των επαγγελματιών που ασχολούνται με τον τομέα αυτό. Ο συνδυασμός της γιορτής με την έκθεση και το συνέδριο αποτελούν μια ολοκληρωμένη προβολή και παρουσίαση ενός βασικού διατροφικού προϊόντος, όπως είναι το κρέας και ένα κάλεσμα προς τους επαγγελματίες και τους καταναλωτές να ενημερωθούν, να επιμορφωθούν, να διασκεδάσουν σε ένα πολυ-γεγονός που διοργανώνεται για πρώτη φορά στη χώρα μας.

Για τη διοργάνωση του Meat Festival έχουν ξεκινήσει σειρά προετοιμασιών, ενώ οι διοργανωτές έχουν ήδη δεχτεί πολλές και ενδιαφέρουσες προτάσεις. Μια από αυτές αφορά τους κρεοπώλες, οι οποίοι και θα έχουν το «δικό τους» χώρο στο Festival. Ήδη η Πανελλήνια Ομοσπονδία Κρεοπωλών έχει αγκαλιάσει τη διοργάνωση και έχει αναθέσει στις δύο Ενώσεις της Αττικής –τους «Ταξιάρχες» της Αθήνας και τον «Άγιο Γεώργιο» του Πειραιά– να λάβουν μέρος και να συνδράμουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην προετοιμασία. Πολλές είναι οι σκέψεις και οι προτάσεις που έχουν τεθεί για συζήτηση, όπως η διοργάνωση διαγωνισμού κρεοπωλών, η επίδειξη κοπής κρέατος, η αναβίωση ενός παραδοσιακού κρεοπωλείου και άλλα, τα οποία θα παρουσιαστούν στη συνέχεια.

Ο χώρος του Meat Festival, ο οποίος θα λειτουργεί ανεξάρτητα από τον εκθεσιακό χώρο αλλά και σε απόλυτη συνεργασία μαζί του, θα έχει ως βασικό μοτίβο την επιστροφή σε απλές παραδοσιακές μορφές διασκέδασης και γεύσεων. Σχεδιάζεται να αποτελέσει έναν ελκυστικό και λειτουργικό χώρο με πολλαπλές δυνατότητες. Θα υπάρχουν μικρά εκθετήρια περίπτερα για τους χορηγούς του γεγονότος, ειδικός χώρος για τους μικρούς επισκέπτες, δυνατότητες γευστικών δοκιμών για τους επισκέπτες, χώρος διασκέδασης και πολλά ακόμη που θα εκπλήξουν τους καταναλωτές.

Η πρωτοτυπία της παράλληλης λειτουργίας του Festival είναι ότι δίνεται η δυνατότητα στους μη εμπορικούς επισκέπτες να δουν και να περιδιαβούν μόνο ό,τι αφορά τον καταναλωτή, χωρίς να εμποδίζουν και να «φορτώνουν» το καθαρά εμπορικό κομμάτι, που είναι η έκθεση. Με αυτό το διαχωρισμό business-to-business (διεπιχειρηματικό) και business-to-customer (επιχείρηση-προς-καταναλωτή) γεγονότων, οι διοργανωτές προσπαθούν να επιτύχουν τη μέγιστη λειτουργικότητα των Meat Days, αλλά και την αλληλοκάλυψη ενδιαφερόντων των επαγγελματιών του κλάδου.

You might also like